Europos autokroso čempionato dalyviai prie starto stos pasidaliję į skirtingas klases pagal vairuojamą techniką. Čia pasirodys „Junior Buggy“, „Buggy 1600“, „Super Buggy“ bei „Touring Autocross“ klasių dalyviai. Taip pat startuos ir 20 Nacionalinės klasės dalyvių, kurių gretose išvysime lietuvius ir svečius iš kaimyninės Latvijos.
„Junior Buggy“
„Junior Buggy“ klasė šiemet, ko gero, mažiausiai prognozuojama, kadangi po praėjusių metų kai kurie šios įskaitos lyderiai sėdo į galingesnius bagius ir kovos aukštesnėse klasėse. Šiemet „Junior Buggy“ klasėje gausu naujų pavardžių, tad pagal dalyvių sąrašą favoritus įvardyti sunku būtų net lažybų bukmekeriams. Išankstiniame dalyvių sąraše jau dabar galima rasti dvylika dalyvių, į Lietuvą atkeliausiančių iš tokių šalių kaip Latvija, Nyderlandai, Liuksemburgas, Čekija, Austrija, Ispanija bei Vokietija.
Stipraus pasirodymo galima būtų tikėtis iš ispano Javiero Bracho ar čeko Jakubo Novotny, tačiau autokrosas būtent tuo ir pasižymi, kad niekada negali žinoti, kaip pasibaigs finalinis važiavimas. Į Vilkyčius ankstesniais metais stebėti šių varžybų vykę žiūrovai gali patvirtinti – favoritai gali pasikeisti labai greitai.
„Buggy 1600“
Šioje klasėje jau dabar registruoti 22 dalyviai ir sąrašas dar turėtų plėstis. Norą lenktyniauti Vilkyčiuose jau pareiškė tokie lenktynininkai kaip čekai Milanas Vanekas bei Petras Nikodemas, vokiečiai Stevenas Laubachas ir Thomas Straussas, Liuksemburgo atstovas Kevinas Petersas.
Tačiau šiems garsiems ir patyrusiems lenktynininkams nebus lengva, nes jiems pirštinę mes ir lietuviai Tautvydas Urba, Gintaras Morkevičius, Tomas Zavarskis ir Saulius Žunda. Šiuo atvejų koziriai yra lietuvių rankose – gerai pažįstama trasa ir namų publikos palaikymas be abejo leis atsikratyti šiek tiek įtampos.
„Super Buggy“
„Super Buggy“ klasė yra ta, kurioje važiuojama galingiausiais, kartais net 500 arklio galių viršijančiais bagiais, kurių gamybai ir tobulinimui komandos skiria dešimtis, o dalyvavimui čempionate net ir šimtus tūkstančių eurų. Šiuo metu čia jau registruoti net 23 dalyviai, tad jau dabar galima įsivaizduoti, kokią pirtį Vilkyčiuose užkurs šie lenktynininkai.
Šioje klasėje favoritais galima vadinti ilgamečius „Super Buggy“ įskaitos dalyvius, kurie jau ne kartą žengė ant prizininkų pakylos. Vieni greičiausių turėtų būti latviai Ervins ir Justs Grenciai, vokietis Berndas Stubbe, čekas Jakubas Kubičekas ir olandas Mike`as Bartelenas. Beje, šioje klasėje bagiai gali būti varomi tiek motociklų, tiek automobilių varikliais, tad cilindrų ir išmetimo sistemų simfonija neabejotinai džiugins net išrankiausio klausytojo ausis. Pabandykite įsiklausyti ir atspėti, kuris dalyvis važiuoja su „Porsche“ agregatu, o kurio bagyje sumontuotas „Ford“ V6 agregatas.
„Touring Autocross“
Tai vienintelė klasė Europos autokroso čempionate, kur dalyviai lenktyniauja ne bagiais, o kėbuliniais automobiliais. Šiemet čia taip pat bus galima pamatyti rusą Matvėjų Furazhkiną ar čeką Otakarą Vyborny, pernai padovanojusį žiūrovams įspūdingą virtimą. Taip pat startuos ir kitas patyręs čekas Vaclavas Fejfaras. Kol kas čia registruota dešimt dalyviai, o jų gretose galima rasti ir vieną lietuvišką pavardę – „Ford Fiesta“ automobiliu čia startuos Arvydas Galinis.
Nacionalinė klasė
Nacionalinės klasės dalyviams vietų skaičius čia yra apribotas iki 20, tad sportininkai jau dabar suskubo registruotis šioms lenktynėms ir tapti neelinio varžybų savaitgalio Lietuvoje dalimi. Paraiškas varžytis Vilkyčiuose jau pateikė broliai latviai Mareks ir Rihards Dainiai, jų tautiečiai Ritvars Karklins bei Kaspars Silenieks, biržietis Raimundas Kukenys ir gausi delegacija klubo „Ekrosas“ narių – Rytis Rutkauskas, Modestas Banelis, Ramūnas Zabiela, Alfredas Budrys, Andrius Kubilius, Martynas Jasas, Karolis Jasas, Šarūnas Gruzinskas bei Mykolas Baliūnas. Taip pat startuos ir kitų klubų atstovai – ASK „Žaibas“ narys Kęstutis Skiezgilas bei ASK „Smart Motorsport“ atstovas Donatas Krasauskas. Sąraše laisvos vietos greitai tirpsta, tad neabejotinai šioje klasėse startuos maksimalus įmanomas dalyvių skaičius.