Puikus to pavyzdys – Japonijoje kasmet vykstantis „Renault Kangoo“ savininkų ir gerbėjų festivalis, į kurį šiemet susirinko daugiau kaip 2000 skirtingų, retkarčiais modifikuotų „Renault Kangoo“ automobilių.
Jau 14 metus iš eilės organizuojamos festivalio svarbą įžvelgė ir „Renault“ automobilių atstovai Japonijoje. Į šį susitikimą netgi atvyko „Renault Japan“ prezidentas Jumpei Ogawa.
Natūralu, jog „Renault“ šiuo renginiu pasinaudojo kaip platforma naujojo „Renault Grand Kangoo“ pristatymui. „Renault“ į šį festivalį taip pat atvežė specialiai šiai rinkai skirtą „Urban Grey“ modifikaciją.
Naujos kartos „Renault Kangoo“ Europoje parduodamas jau kurį laiką, tačiau į Japoniją jis atvyko tik prieš keletą savaičių, todėl nenuostabu, jog festivalio dalyviai į naująjį modelį žiūrėjo su didžiausiu susižavėjimu.
Nuo 1997 metų gaminamas „Renault Kangoo“ yra parduodamas daugiau nei 50 šalių. Per ketvirtį amžiaus „Renault“ pardavė daugiau kaip 4,4 mln. šio modelio vienetų.