• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po lenktynių Švedijoje „ES Motorsport“ komanda ir jos lyderis Ernestas Staponkus turėjo net du mėnesius pasiruošti antrajai Europos ralio-kroso čempionato daliai. Tačiau komandos planus teko smarkiai koreguoti dėl vėluojančių detalių.
Ernestas Staponkus po pirmų trijų etapų užėmė 6 vietą ir buvo kupinas vilčių pakovoti dėl podiumo. Per pertrauką tarp varžybų komanda suplanavo nemažai testų, tačiau planus teko koreguoti – vėlavo tiekėjai su atsarginėmis detalėmis.
Dėl to į Prancūzijos etapą Loheac miestelyje lietuvis išvažiavo visai nesitreniravęs. Ir tai, deja, lėmė gerokai prastesnį rezultatą negu tikėtasi.
Pirmoji lenktynių Prancūzijoje diena buvo sausa ir labai karšta. Per pirmas treniruotes ir du kvalifikacinius važiavimus E. Staponkui teko vėl priprasti prie praktiškai nebandyto automobilio, todėl pirmi du rezultatai buvo prastesni.

Po lenktynių Švedijoje „ES Motorsport“ komanda ir jos lyderis Ernestas Staponkus turėjo net du mėnesius pasiruošti antrajai Europos ralio-kroso čempionato daliai. Tačiau komandos planus teko smarkiai koreguoti dėl vėluojančių detalių.
Ernestas Staponkus po pirmų trijų etapų užėmė 6 vietą ir buvo kupinas vilčių pakovoti dėl podiumo. Per pertrauką tarp varžybų komanda suplanavo nemažai testų, tačiau planus teko koreguoti – vėlavo tiekėjai su atsarginėmis detalėmis.
Dėl to į Prancūzijos etapą Loheac miestelyje lietuvis išvažiavo visai nesitreniravęs. Ir tai, deja, lėmė gerokai prastesnį rezultatą negu tikėtasi.
Pirmoji lenktynių Prancūzijoje diena buvo sausa ir labai karšta. Per pirmas treniruotes ir du kvalifikacinius važiavimus E. Staponkui teko vėl priprasti prie praktiškai nebandyto automobilio, todėl pirmi du rezultatai buvo prastesni.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E. Staponkus France


„To ir reikėjo tikėtis, juk perrinktas automobilis nebuvo tinkamai sureguliuotas, reguliavimų teko ieškoti jau trasoje ir tai mums kainavo nemažai pozicijų kvalifikacijoje,“ – pasakojo E. Staponkus.
Pirmos kvalifikacijos rezultatas – vos 14 vieta. Antrojoje viską dar labiau komplikavo vieno iš varžovų smūgis į automobilio galą. Rezultatas – išmuštas Ernesto „Volkswagen Polo Super 1600“ galinis ratas ir vos 19 vieta kvalifikacijoje.
„Neprisimenu tokios prastos lenktynių pradžios. Per pastaruosius kelerius sezonus taip niekada nebuvo,“ – neslėpė nusivylimo lietuvis. Tačiau rankų nenuleido, o su nauja diena išaušo ir naujos viltys bei ryžtas patekti į pusfinalį. Į jį patenka tik 12 geriausių sportininkų.
Antrą dieną sportininkus pasitiko lietus ir tai Ernestui tapo gera proga atsilošti. Jau pirmoje antros dienos kvalifikacijoje jis parodė 5 laiką ir pakilo bendroje rikiuotėje. Iki trokštamo pusfinalio liko vos pora pozicijų.

REKLAMA

E. Staponkus France2


„Po pirmos dienos analizavome kodėl mums trūksta greičio ir pasirodė, kad inžinierius iš Čekijos turėdamas pastarųjų dviejų metų duomenis iš lenktynių šioje trasoje į automobilį sumontavo ilgesnius perdavimus turinčią pavarų dėžę. Dėl to pralaimėjau visus startus, nes karštu oru puikų sukibimą turinčioje trasoje automobilis starte tiesiog uždusdavo,“ – pasakoja Ernestas Staponkus.
Liko paskutinis kvalifikacinis važiavimas, kuriame lietuviui reikėjo atkovoti dar bent vieną poziciją. Tačiau čia jau neišlaikė Ernesto nervai. Jis padarė falšstartą... Toks veiksmas teisėjų baudžiamas papildomu taip vadinamu „Joker“ ratu ir papildomomis prarastomis sekundėmis...
Rezultatas – po kvalifikacinių važiavimų Ernestas liko 14 vietoje ir į pusfinalį nepateko...
Tai sugadino ir lietuvio turnyrinę padėtį. Galutinėje rikiuotėje likus dviems etapams iki čempionato pabaigos „ES Motorsport“ komandos lenktynininkas iš 6 nukrito į 8 poziciją bendroje įskaitoje.
„Pasiteisinimų neieškau. Tiesiog šį kartą buvome silpnesni už priešininkus,“ – po šių lenktynių nusivylimo neslėpė Ernestas Staponkus.
Tačiau po šių lenktynių lietuvis negrįžta namo, jis lieka Ispanijoje ruoštis kitam čempionato etapui, kuris vyks po dviejų savaičių Barselonos trasoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų