• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saugos automobilis kiekvienose autosporto varžybose atlieka itin svarbų vaidmenį. Visgi, jie turi padėti užtikrinti tvarką trasoje, todėl nenuostabu, jog daugelis organizatorių į pagalbą pasitelkia galingus, dinamiškus ir sportiškus modelius.

Saugos automobilis kiekvienose autosporto varžybose atlieka itin svarbų vaidmenį. Visgi, jie turi padėti užtikrinti tvarką trasoje, todėl nenuostabu, jog daugelis organizatorių į pagalbą pasitelkia galingus, dinamiškus ir sportiškus modelius.

REKLAMA

Įprastai, „Porsche“ markės emblema pažymėti modeliai dažniau yra matomi lenktyniaujant tarpusavyje, tačiau nuo šiol elektrinių formulių čempionate „Formula E“ išvysime didžiulės sėkmės sulaukusį „Porsche Taycan“. Būtent šis elektrinis sedanas lydės visus „Formula E“ dalyvius. 

Greičiu pranoksta „Formula E“

Saugos automobilio vaidmuo „Formula E“ čempionate buvo įteiktas pajėgiausiam „Porsche“ elektromobiliui – „Porsche Taycan GT“. Šiemet pristatytas modelis turi vieną funkciją, kuri saugos automobilį vairuojantiems specialistams bus kaip niekada naudinga. 

Paspaudus vieną mygtuką, elektrinė „Taycan Turbo GT“ pavara 10 sekundžių išvystys maksimalų 1 034 arklio galių pajėgumą. 

REKLAMA
REKLAMA

Gamintojas deklaruoja, jog tuomet „Porsche“ elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgės vos per 2,3 sekundės ir pasieks 290 km/val. maksimalų greitį. Jeigu šios charakteristikos atrodo prastos – nesijaudinkite. 

REKLAMA

„Weissach Package“ opciją turintis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,2 sekundės ir pasiekia maksimalų 305 km/val. greitį. 

Šios charakteristikos turėtų kelti įspūdį ne tik „Porsche“ gerbėjams, bet ir „Formula E“ lenktynininkams, mat absoliučios akceleracijos parametrai yra geresni už automobilius, kurie yra ženkliai lengvesni. 

Naujausi „Formula E“ bolidai sveria tik 840 arklio galių ir iki 100 km/val. spurtuoja per 2,49 sekundės, kai tuo tarpu „Taycan“ sveria 2 290 kg. 

REKLAMA
REKLAMA

„Formula E“ nestovi vietoje

Reikėtų pabrėžti, jog „Formula E“ čempionatas demonstruoja džiuginantį progresą. Naujos kartos automobiliai pasižymi gerokai įspūdingesnėmis charakteristikomis. Pavyzdžiui, stabdžių regeneracijos pajėgumas išaugo nuo 250 iki 600 kW. 

Būtent šis inžinierinis sprendimas paskatino čempionato organizatorius atsisakyti tradicinės hidraulinės stabdžių sistemos, nes jos tiesiog nebereikia. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, naujausiame „Formula E“ reglamente atsirado nauja taisyklė – „Attack Charge“. Ši funkcija turėjo nuo šių metų padaryti lenktynes žymiai įdomesnes. 

Pagal sumanymą, lenktynininkas įvažiuotų į aptarnavimo zoną ir 30 sekundžių prisijungtų prie didelės galios įkrovimo stotelės. Buvo tikimasi,  jog per šį trumpą laiko tarpą būtų įkrauta 4 kWh energijos arba maždaug dvyliktoji dalis visos baterijos talpos. 

Nors šis sprendimas būtų įnešęs daugiau intrigos į pačias lenktynes, tačiau „Attack Charge“ funkcija iki šiol nebuvo panaudota nei viename „Formula E“ čempionato etapo. Pagrindinė to priežastis – didelės galios įkrovimo stotelių ir reikiamos infrastruktūros trūkumas. Norint užtikrinti, jog lenktynininkai naudotųsi šia funkcija, iš pradžių reikia įdiegti 600 kW galios įkrovimo stoteles.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų