Legendinėje ir vienoje sudėtingiausių lenktynių trasų – Interlagos trasoje San Paule – „Taycan Turbo GT“ 4,3 km ilgio ratą įveikė per 1 min. 42 sek. Tai net 8 sekundėmis greičiau nei ankstesnis rekordo savininkas – elektrinis „Taycan Turbo S“, kuris 2022-aisiais šioje trasoje fiksavo 1 min. 49 sek. rezultatą.
Interlagos trasa garsėja savo sudėtingumu – staigūs posūkiai ir reljefas reikalauja nepriekaištingo valdymo bei automobilio dinamikos. Šioje trasoje rekordą pasiekė „Porsche“ lenktynininkas Felipe Nasras, vairavęs „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu.
Pasak „Porsche Lietuva“ vadovės Rasos Klimavičiūtės, šis pasiekimas dar kartą įrodo, kad elektromobiliai ne tik atitinka, bet ir pranoksta sportinių automobilių standartus, demonstruodami savo galią ir efektyvumą lenktynių trasoje.
Įspūdingas „Taycan Turbo GT“ rekordas ne tik įveikė ankstesnį elektrinio modelio pasiekimą, bet ir pranoko „Porsche 911 Turbo S“ laiką – 1 min. 43 sek. Tai įrodo, kad elektromobiliai gali lygintis su tradiciniais sportiniais automobiliais ir net juos pralenkti.
„Taycan Turbo GT“ demonstruoja išskirtinę dinamiką: iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja vos per 2,3 sek., o su „Weissach“ paketu – per 2,2 sek. Dar įspūdingesnis yra pagreitis iki 200 km/val. – 6,6 sek. standartiniame modelyje ir 6,4 sek. su „Weissach“ paketu. Tai net 1,3 sek. greičiau nei „Taycan Turbo S“.
„Taycan Turbo GT“ rekordas Interlagos trasoje – jau penktasis „Taycan“ pasaulio rekordas. Visai neseniai, „Porsche Taycan GTS“ Arktyje užfiksavo naują rekordą nepertraukiamai slysdamas ledu, o 2023 m. „Taycan Cross Turismo“ pasiekė didžiausią elektromobilio aukščio pokytį – pakilęs į 5573 m. aukštį Sindziango-Tibeto maršrute.
2021 m. Naujajame Orleane, Luizianoje, pasiekė didžiausio uždaroje patalpoje važiuojančio automobilio greičio rekordą, o 2020 m. „Porsche Experience“ instruktorius Dennis Retera su „Taycan“ nuvažiavo lygiai 210 ratų, „Porsche Experience Center“ (PEC) Hokenheimo trasoje, įveikdamas 42,171 km per 55 minutes.