• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Citroën“ pristatė naujas tik elektros energija varomų ë-C4 bei ë-C4 X modelių versijas su galingesniais varikliais. Dėl talpesnės baterijos ir didesnio visos galios sistemos našumo jų viena įkrova nuvažiuojamas atstumas išaugo iki 420 kilometrų.


„Citroën“ pristatė naujas tik elektros energija varomų ë-C4 bei ë-C4 X modelių versijas su galingesniais varikliais. Dėl talpesnės baterijos ir didesnio visos galios sistemos našumo jų viena įkrova nuvažiuojamas atstumas išaugo iki 420 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šie elektromobiliai galės nuvažiuoti 17 proc. ilgesnį atstumą, nei jų pirmtakai. Naujosios versijos modeliuose bus naudojamos 54 kWh talpos pažangios cheminės sudėties baterijos ir naujas našesnis bei galingesnis, 115 kW (156 AG) galią išvystysiantis elektros motoras. Toks pasirinkimas suteiks vairuotojams daugiau lankstumo ir patogumo.

REKLAMA

Naujosios versijos iš pradžių bus komplektuojamos tik su aukščiausio lygio „Shine“ įranga. Ankstesnės elektromobilių versijos su 100 kW (136 AG) galios motoru ir 50 kWh baterija bei iki 360 kilometrų įveikiamu atstumu taip pat išliks, tik bus siūlomos su paprastesne įranga.


Šios dvi viena kitą papildančios elektros pavaros yra „Citroën“ elektrifikavimo strategijos, kuria siekiama palengvinti perėjimą prie elektrinių transporto priemonių, šerdis. Abi jos buvo sukurtos laikantis tos pačios filosofijos, kuri apima pagrįstą baterijos dydį ir greito – iki 100 kW spartos – įkrovimo galimybę, konkurencingą kainą ir platų pritaikomumą įvairiems poreikiams.

REKLAMA
REKLAMA

Nauja elektrinė pavara leis „Citroën“ dar labiau sustiprinti savo pozicijas C segmente – automobilių pasaulyje jis vienas konkurencingiausių. Europoje ë-C4 užima 5 vietą kompaktiškų elektromobilių segmente, o benzininis C4 – 3 vietą savo kategorijoje.


Citroën ë-C4 X
Citroën ë-C4 X

Naujas elektros motoras ir nauja baterija


Naujasis Prancūzijos gamintojo elektros motoras ir baterija buvo sukurti siekiant didesnio našumo. Įkūnyti šį siekį leido patobulintos technologijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuolatinį magneto sinchroninį elektros variklį pakeitė hibridinis sinchroninis motoras (HSM). Jis sukuria papildomą 15 kW (20 AG) galią ir leidžia išsaugoti aukštą našumo lygį. Šis variklis akimirksniu išvysto 260 Nm sukimo momentą, tad vairuotojas gali mėgautis greita automobilio reakcija ir patogiu važiavimu.

REKLAMA

Naujoji 54 kWh baterija išsiskiria 4 kWh didesne talpa. Kompaktiškos struktūros akumuliatoriaus temperatūra reguliuojama skysčiu, be to, visuose modeliuose standartiškai montuojamas šilumos siurblys. Šie sprendimai itin svarbūs, norint užtikrinti greitą baterijos įkrovimą ir našią jos veiklą.

REKLAMA

Citroën ë-C4
Citroën ë-C4

Inžinieriai taip pat pakeitė baterijos cheminę sudėtį. Naujasis akumuliatorius susideda iš 102 celių ir 17 modulių. Vietoje anksčiau naudoto 60 proc. nikelio, 20 proc. mangano ir 20 proc. kobalto, naujoji ličio jonų baterija turi 80 proc. nikelio, 10 proc. mangano ir 10 proc. kobalto, todėl padidėjo jos energetinis tankis ir pailgėjo veikimo laikas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visi patobulinimai leidžia pasiekti didesnį viena įkrova nuvažiuojamą atstumą, nes išaugo elektromobilių energijos naudojimo efektyvumas, o vidutinės energijos sąnaudos sumenko iki 12 kWh/100 km. Be didesnio maksimalaus įveikiamo atstumo, vairuotojai pajus svarius kasdienio naudojimo privalumus, nes elektromobiliai bus našesni tiek kepinant 30 laipsnių karščiui, tiek temperatūrai svyruojant apie 0 °C.

REKLAMA

Citroën ë-C4
Citroën ë-C4

Didesnį našumą lemia ir daugiau įvairių aspektų, kurie būdingi konkrečiai ë-C4 ir ë-C4 X modeliams. Štai kompaktiškas akumuliatorius yra lengvesnis, tad jam reikia mažiau energijos. Šilumos siurblys – standartinė funkcija naujose versijose – naudoja drėgmės jutiklį, kad maksimaliai padidintų šildymo ir vėsinimo energijos vartojimo efektyvumą.

REKLAMA

Ant elektromobilių ratų montuojamos 18 colių „A+“ klasės padangos sumažina pasipriešinimą riedėjimui ir energijos nuostolius dėl trinties. Galiausiai C4 X siluetas, kurio švarios ir dinamiškos stogo linijos sklandžiai pereina į bagažinės dangtį, optimizuoja aerodinamiką.


Išsaugotos įkrovimo galimybės


Nepaisant padidintos baterijos talpos, jos įkrovimo laikas nepailgėjo. Naujos versijos ë-C4 ir ë-C4 X elektromobiliai gali būti komplektuojami su dviejų tipų integruotais įkrovikliais: 7,4 kW galios standartiniu vienfaziu arba papildomai pasirenkamu 11 kW galios trifaziu. Abu modelius galima įkrauti iki 100 kW galios sparčiuoju įkrovimu viešosiose stotelėse, tuomet baterijos energijos atsargos nuo 20 iki 80 proc. bus papildytos greičiau nei per 30 minučių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Po atnaujinimo ë-C4 ir ë-C4 X modeliuose su „Live“, „Feel“ bei „Feel Pack“ įranga tebebus montuojamas 100 kW (136 AG) galios variklis su 50 kWh baterija. „Shine“ įrangos lygio elektromobiliuose bus įdiegta naujoji elektrinė pavara.


Dėl didesnio patogumo vairuotojai gali konfigūruoti nuotolines paslaugas per telefono programėlę „MyCitroën“. Jos funkcijos palengvina kasdienį elektromobilio naudojimą.


Atnaujinti Citroën ë-C4 ir ë-C4 X modeliai Baltijos šalyse bus parduodami nuo 2023 metų antrosios pusės.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų