• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasižiūrėkite į jį ir įvertinkite. Tai – koncepcinis „Audi A6 e-Tron“ automobilis, kuris atvers naują lapą gamintojo istorijoje.
Glaudžiai susijusios „Audi“ ir „Porsche“ inžinierių komandos, jungtinėmis jėgomis sukūrė naują modulinę platformą – „PPE“. Kodėl tai yra svarbu? Nes nuo šiol visi „Audi“ bei „Porsche“ elektromobiliai naudos vieną ir tą pačią platformą, o tai reiškia, jog elektriniai „Audi“ modeliai bus aprūpinti galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Šiuo metu vykstančioje Šanchajaus automobilių parodoje eksponuojamas koncepcinis modelis nebus vienintelis automobilis, kuris naudos naujutėlę struktūrą.

Pasižiūrėkite į jį ir įvertinkite. Tai – koncepcinis „Audi A6 e-Tron“ automobilis, kuris atvers naują lapą gamintojo istorijoje.
Glaudžiai susijusios „Audi“ ir „Porsche“ inžinierių komandos, jungtinėmis jėgomis sukūrė naują modulinę platformą – „PPE“. Kodėl tai yra svarbu? Nes nuo šiol visi „Audi“ bei „Porsche“ elektromobiliai naudos vieną ir tą pačią platformą, o tai reiškia, jog elektriniai „Audi“ modeliai bus aprūpinti galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Šiuo metu vykstančioje Šanchajaus automobilių parodoje eksponuojamas koncepcinis modelis nebus vienintelis automobilis, kuris naudos naujutėlę struktūrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Skirtingai nuo dinamiško „Audi e-Tron GT“, kuris naudoja sportiškiems automobiliams skirtą platformą, „Audi A6 e-tron“ naudojama struktūra bus skirta gerokai platesniam modelių spektrui. Pradedant nuo mažyčių hečbekų ir baigiant ties tokiais modeliais kaip „Audi A6“ ar sekančiais metais pasirodysiantiems „Audi Q6 e-Tron“ SUV ar naujos kartos „Porsche Macan“.
„Audi A6 e-tron“ koncepciniame automobilyje rasime 100 kWh bateriją, kuri išvaizdžiam sedanui leis nuvažiuoti maždaug 700 kilometrų atstumą iki momento, kai ties baterijos likučiu matysite absoliutų nulį.

REKLAMA

Audi A6 e-Tron


„Audi A6 e-Tron“ taip pat pasiūlys džiuginančias dinamines savybes. Koncepcinis modelis buvo aprūpintas dviem elektros motorais (po vieną ant kiekvienos ašies) bei būsimiems šio modelio vairuotojams siūlys 470 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą išvystančią elektrinę jėgainę.
Pati galingiausia modelio versija iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes ir pasieks 250 km/val. greitį, tačiau į didesnį efektyvumą orientuoti modeliai iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per mažiau nei septynias sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

Audi A6 e-Tron


Nors naujasis koncepcinis modelis dalijasi tuo pačiu vardu su visoje Europoje populiariu modeliu, bendrovės atstovai tikina, jog „Audi A6 e-Tron“ nėra skirtas iškart pakeisti savo brolį su vidaus degimo varikliais.
Ilgiu (4961 mm), pločiu (1960 mm) ir aukščiu (1440 mm) jis savo dydžiu ir forma labiau prilygsta „Audi A7 Sportback“, o ne „Audi A6“. Nors iš pradžių „Audi A6 e-Tron“ bus gaminamas tik su sedano kėbulu, tačiau bendrovės atstovai neslepia noro vėliau sukurti versiją, kuri turėtų universalo kėbulą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi A6 e-Tron


Kaip ir daugelis modernių elektromobilių, „Audi A6 e-Tron“ taip pat bus aprūpintas 800 voltų įkrovimo technologija. Pastaroji leis per labai trumpą laiką įkrauti išsekusias energijos atsargas. Specialiose įkrovimo stotelėse įkrovimo galia galės siekti net 270 kW.
Teoriškai, ši technologija leis užtikrinti, jog 10 minučių trunkantis įkrovimas vairuotojui suteiktų galimybę įveikti 300 kilometrų atstumą. Jeigu automobilio energijos likučiai sieks maždaug 5 procentus, tuomet maksimali įkrovimo galia leis 80 procentų padalą pasiekti per 25 minutes.
„Audi A6 e-Tron“ bus gaminamas Ingolštato mieste esančioje bendrovės gamykloje. Serijinė automobilio gamyba bus pradėta 2023 metais.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų