• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas „Savi Ratai“ projekto dalyvis puikiai žinojo, kad jiems patikusių ratuočių transformacija į elektromobilį nebus pigi. Nors kiekvienas iš jų turėjo abstraktų įsivaizdavimą, kiek tai gali kainuoti, dabar atėjo metas susidurti su kartais nepriimtina realybe.

Kiekvienas „Savi Ratai“ projekto dalyvis puikiai žinojo, kad jiems patikusių ratuočių transformacija į elektromobilį nebus pigi. Nors kiekvienas iš jų turėjo abstraktų įsivaizdavimą, kiek tai gali kainuoti, dabar atėjo metas susidurti su kartais nepriimtina realybe.

REKLAMA

Naujų automobilių gamintojai dažnai tvirtina, kad pats brangiausias elektromobilių komponentas yra baterija. Dažnai baterija sudaro nuo 30 iki 50 proc. elektromobilio kainos. Tačiau ar gerokai mažesnės talpos baterijas ketinantys naudoti projekto „Savi Ratai“ dalyviai taip pat turės iš naujo persvarstyti savo prioritetus?

Rūtai Mur – trys galimi pasirinkimai

„Land Rover“ visureigiui naują širdį suteikti norinti Rūta Mur turės priimti itin svarbų sprendimą. Elektrifikuoti britišką visureigį padedantys ekspertai leis jai pasirinkti vieną iš trijų galimų sprendimų, kurie nulems ne tik „Land Rover“ nuvažiuojamą atstumą, bet ir konstrukcijos sudėtingumą bei, žinoma, kainą.

REKLAMA
REKLAMA

Pati pigiausia projekto versija galėtų išvažiuoti iš dirbtuvių greičiausiai, tačiau tai turi vieną ryškų trūkumą – nuvažiuojamą atstumą, kuris siekia ne daugiau kaip pusantro šimto kilometrų. Ir tai – tik idealiomis sąlygomis.

REKLAMA

Akivaizdu, kad norint šį visureigį naudoti pilnavertiškai, 150 kilometrų nuvažiuojamas atstumas nėra pakankamas. Kita vertus, galbūt Rūta Mur bus pasirengusi leistis į tam tikrus kompromisus, siekdama sumažinti išlaidas?

„Alfa Romeo“ – pakeliui pas kėbulistus

Permainingos oro sąlygos Lietuvoje nėra gailestingos automobilių kėbulams. Ilgainiui ant kėbulo atsiranda pirmieji korozijos židiniai, kurie vėliau išsiplečia į kumščio dydžio skyles.

REKLAMA
REKLAMA

Nors „Alfa Romeo“ neturi pačių storiausių skardų, jos kėbulo būklė nebuvo prasčiausia. Tačiau tai nereiškia, kad šiam automobiliui nereikia kruopštesnio kėbulo meistrų dėmesio.

Vis dėlto, Andriaus Tapino itališkos gražuolės kėbulą išvežus į dirbtuves, meistrai turės išspręsti dar vieną dilemą.

Vargas su sulankstomu stogu

Dar vienas projekte „Savi Ratai“ kabrioletą elektrifikuoti norintis dalyvis, Norbertas Daunoravičius, taip pat susiduria su senos technikos kaprizais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anksčiau Norbe nusprendė nusidėvėjusį BMW kabrioleto stogą pakeisti naujesniu. Tačiau panašu, kad dešimtmečius BMW modelių dalimi buvęs stogas taip lengvai nepasiduos.

Specializuotose dirbtuvėse plušantys meistrai dar kartą įrodo, kad užrūdiję varžtai ar kitos laikančios detalės gali tapti tikru galvos skausmu net ir labiausiai patyrusiems profesionalams.

Naujas „Savi Ratai“ epizodas – kiekvieną sekmadienį, 18 val., tik per TV3!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų