• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Type R“ simbolika pagražinti „Honda“ modeliai yra savotiška „BMW M“ ar „Audi RS“ atmaina. Nors „Honda“ neturi išskirtinio ir didžiulio padalino, kuris rūpintųsi tik sportiškais markės modeliais, tačiau net ir to neturėdami japonai puikiai sugeba susitvarkyti.
Nors pirmasis „Type R“ atributika dėvėjęs modelis buvo „Honda NSX“ superautomobilis, tačiau 1997 metais pristatyta „Civic Type R“ buvo žymiai svarbesnė. Kodėl? Nes šis hečbekas parodė galingesniems ir brangesniems europietiškiems automobiliams kur vėžiai žiemoja.
„Honda“ specialistai kurdami pirmąjį „Civic Type R“ modelį, elgėsi taip, kaip dabar elgiasi daugelis automobilių mėgėjų. Japonai iš automobilio išėmė, tai kas nereikalinga, sumontavo vieną galingiausių to meto atmosferinių benzininių variklių, trumpesnius bėgių perdavimo skaičius turinčią pavarų dėžę, įdėjo sportines sėdynes, „MOMO“ sportinį vairą. 1,6 litro benzininis variklis išvystė net 185 arklio galias! Ar galite tuo patikėti?
Tačiau norintiems ekstremalių pokyčių, vos po vienerių metų, „Honda pristatė naują „Civic Type R“ modelio versiją - „Civic Type R Motor Sports“. Automobilis neturėjo oro kondicionieriaus, neturėjo elektra valdomų langų, vairo stiprintuvo, magentolos ir dar keletos detalių, kurios padėjo sumažinti mašinos svorį ir padidinto galios ir svorio santykį. Juk taip elgiasi tik lenktyninius automobilius kuriantys žmonės, ar ne?
Šiais laikais pirmos kartos „Civic Type R“ yra pakankamai retas ir labai brangus paukštis, tad išvysti tokį gatvėje būtų tikra šventė. Tačiau šventę galite pasidaryti dabar, nes žemiau esančiame vaizdo klipe išvysite vienam automanui priklausantį „Civic Type R“.

„Type R“ simbolika pagražinti „Honda“ modeliai yra savotiška „BMW M“ ar „Audi RS“ atmaina. Nors „Honda“ neturi išskirtinio ir didžiulio padalino, kuris rūpintųsi tik sportiškais markės modeliais, tačiau net ir to neturėdami japonai puikiai sugeba susitvarkyti.
Nors pirmasis „Type R“ atributika dėvėjęs modelis buvo „Honda NSX“ superautomobilis, tačiau 1997 metais pristatyta „Civic Type R“ buvo žymiai svarbesnė. Kodėl? Nes šis hečbekas parodė galingesniems ir brangesniems europietiškiems automobiliams kur vėžiai žiemoja.
„Honda“ specialistai kurdami pirmąjį „Civic Type R“ modelį, elgėsi taip, kaip dabar elgiasi daugelis automobilių mėgėjų. Japonai iš automobilio išėmė, tai kas nereikalinga, sumontavo vieną galingiausių to meto atmosferinių benzininių variklių, trumpesnius bėgių perdavimo skaičius turinčią pavarų dėžę, įdėjo sportines sėdynes, „MOMO“ sportinį vairą. 1,6 litro benzininis variklis išvystė net 185 arklio galias! Ar galite tuo patikėti?
Tačiau norintiems ekstremalių pokyčių, vos po vienerių metų, „Honda pristatė naują „Civic Type R“ modelio versiją - „Civic Type R Motor Sports“. Automobilis neturėjo oro kondicionieriaus, neturėjo elektra valdomų langų, vairo stiprintuvo, magentolos ir dar keletos detalių, kurios padėjo sumažinti mašinos svorį ir padidinto galios ir svorio santykį. Juk taip elgiasi tik lenktyninius automobilius kuriantys žmonės, ar ne?
Šiais laikais pirmos kartos „Civic Type R“ yra pakankamai retas ir labai brangus paukštis, tad išvysti tokį gatvėje būtų tikra šventė. Tačiau šventę galite pasidaryti dabar, nes žemiau esančiame vaizdo klipe išvysite vienam automanui priklausantį „Civic Type R“.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų