Bent jau eksterjero dizaino kategorijoje „E30“ kartos 3 serija neturi sau lygių. Elementarios, bet ne grubios kėbulo formos iki šiol sukelia žymiai daugiau emocijų negu ką tik pagamintas „F30“ kartos analogas.
Projekto autoriai norėdami naujam, bet ne naujam „M3“ suteikti daugiau „spalvų“ ir išskirtinumo, automobilio kėbulą nudažė sodria – „Imola Red“ spalva, pasinaudojo „Evolution II“ modelio kėbulo dalimis ir sumontavo klasiškai atrodančius „BBS“ kompanijos specialistų sukurtus ratlankius.
Viduje – pokyčių šiek tiek daug. „Vilner Garage“ norėdami „E30“ kartos modeliui suteikti modernumo, neatsikratė devintame dešimtmetyje pagaminto prietaisų skydelio ar centrinės konsolės. Vietoj to jie į pagalbą pasitelkė nuostabiai atrodančius „lopšius“, automobilio interjere sumontavo skoningai atrodančius aksesuarus. Žiūrėdami į šio projekto interjerą matome puikiai pažįstamą „E30“, bet tuo pačiu jis mums suteikia gerokai daugiau emocijų negu standartinis „E30“ interjeras.
Sportišku „M3“ charakteriu pasirūpins „E36“ kartos „M3“ modeliui priklausęs 3,2 litro, 6 cilindrų variklis, kuris šiame automobilyje išvysto 321 arklio galią ir 350 Nm sukimo momentą. Šiuolaikiniais standartais – tai nėra labai daug, bet kai kalbame apie vairavimo malonumą, o ne kvapą gniaužiančią akceleraciją – variklio išvystomi parametrai puikiai atitinka projekto autorių filosofiją.