• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar prieš keletą metų daugelis gamintojų viešai skelbė naują automobilių eros pradžią, tikėdami, kad Europos Sąjungos parama padės elektromobiliams tapti rinkos pagrindu. Drąsūs elektrifikacijos planai sekė vienas po kito, tačiau realybė pasirodė esanti kur kas sudėtingesnė. Elektromobiliai nėra (kol kas) skirti masėms, nes dauguma ieško laiko patikrintų sprendimų.

64

Dar prieš keletą metų daugelis gamintojų viešai skelbė naują automobilių eros pradžią, tikėdami, kad Europos Sąjungos parama padės elektromobiliams tapti rinkos pagrindu. Drąsūs elektrifikacijos planai sekė vienas po kito, tačiau realybė pasirodė esanti kur kas sudėtingesnė. Elektromobiliai nėra (kol kas) skirti masėms, nes dauguma ieško laiko patikrintų sprendimų.

REKLAMA

Automobilių rinka šiandien patiria permainas, dėl kurių daugelis gamintojų persvarsto savo strategiją. Užuot visiškai atsisakę vidaus degimo variklių, jie pasuko link mišrios gamybos koncepcijos, kurioje elektromobiliai yra tik viena iš alternatyvų šalia tradicinių benzininių ir dyzelinių automobilių. Šiuo keliu žengia ir „Stellantis“ koncernui priklausanti „Alfa Romeo“.

Elektrifikacijos planai keičiasi

Anksčiau „Alfa Romeo“ skelbė, kad iki 2027-ųjų taps tik elektromobilių gamintoju, tačiau dabar ši vizija gerokai pasikeitė. Naujas „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ vadovas Santo Ficili patvirtino, kad gamintojas neketina pasikliauti vien elektra varomomis transporto priemonėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, naujos kartos „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai turės ne tik elektrines versijas, bet ir hibridines modifikacijas. Šis strateginis sprendimas leis geriau atliepti europiečių ir amerikiečių poreikius. Visgi, būtent šiuo metu hibridinių automobilių paklausa auga greičiau negu elektromobilių.

REKLAMA

Modulinė platforma – daugiau galimybių

Abu naujutėliai „Alfa Romeo“ modeliai bus gaminami naudojant universalią „STLA Large“ platformą. Didžiausias jos privalumas – galimybė pritaikyti įvairias pavaros sistemas.

Šiuo metu „Stellantis“ siūlo vienintelį šios platformos pagrindu sukurtą modelį – tik JAV rinkai skirtą „Dodge Charger“. Jo elektrinė versija generuoja 680 AG, o šešių cilindrų benzininis variklis generuoja nuo 400 iki 557 AG. .

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, S. Ficili neatskleidė, ar 3,0 litro šešių cilindrų variklis bus naudojamas ir „Giulia“ bei „Stelvio“ modeliuose. Didesnė tikimybė, kad „Alfa Romeo“ labiau orientuosis į mažesnio darbinio tūrio hibridinius variklius, tarp jų ir iš tinklo įkraunamus hibridus, kurie geriau atitiktų griežtus Europos taršos standartus.

S. Ficili patvirtino, kad naujos kartos „Stelvio“ bus oficialiai pristatytas jau šių metų pabaigoje, o prekyboje pasirodys 2026-aisiais. Tuo tarpu „Giulia“ debiutuos šiek tiek vėliau – 2026 m. viduryje.

Anksčiau buvo spekuliuojama, kad „Giulia“ atsisakys tradicinio sedano kėbulo ir virs universalesniu modeliu, turinčiu sedano, hečbeko ir krosoverio bruožų, tačiau šiuo metu – tai tik spėlionės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų