Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiek seniau, 1970-aisiais ir 1980-aisiais, lenktynininkai megzdavo artimus, draugiškus santykius vieni su kitais. Per lenktynių savaitgalius išgerdavo kartu susėdę alaus bei dalindavosi vieni su kitais patirtimi.
„Formulėje 1“ tokių draugiškų santykių tarp pilotų jau seniai nėra. Visi, kaip užprogramuoti robotai tam tikrą valandą dalina autografus fanams, su komandomis analizuoja duomenis, filmuojasi reklaminiuose klipuose. Pasitaiko atveju, kad net pati komanda uždraudžia savo lenktynininkams artimai bendrauti su kitos komandos pilotais.
„BBC“ kanalas suorganizavo gražų interviu, kuriame klausimus vienas kitam užduoda ir į juos atsako „Ferrari“ lyderis Fernandas Alonso ir „Red Bull“ ekipos pilotas Markas Webberis.
Lenktynių pasaulio veteranai tikrai turi vienas su kitu apie ką pasišnekėti. Abu šie lenktynininkai savo karjerą pradėjo „Minardi“ komandoje bei yra įstoję 200 GP lenktynininkų klubą.
Kiek seniau, 1970-aisiais ir 1980-aisiais, lenktynininkai megzdavo artimus, draugiškus santykius vieni su kitais. Per lenktynių savaitgalius išgerdavo kartu susėdę alaus bei dalindavosi vieni su kitais patirtimi.
„Formulėje 1“ tokių draugiškų santykių tarp pilotų jau seniai nėra. Visi, kaip užprogramuoti robotai tam tikrą valandą dalina autografus fanams, su komandomis analizuoja duomenis, filmuojasi reklaminiuose klipuose. Pasitaiko atveju, kad net pati komanda uždraudžia savo lenktynininkams artimai bendrauti su kitos komandos pilotais.
„BBC“ kanalas suorganizavo gražų interviu, kuriame klausimus vienas kitam užduoda ir į juos atsako „Ferrari“ lyderis Fernandas Alonso ir „Red Bull“ ekipos pilotas Markas Webberis.
Lenktynių pasaulio veteranai tikrai turi vienas su kitu apie ką pasišnekėti. Abu šie lenktynininkai savo karjerą pradėjo „Minardi“ komandoje bei yra įstoję 200 GP lenktynininkų klubą.