Tad ką šie raidžių ir skaičių dariniai reiškia? „D3 S“ vardu pavadintas modelis, švelniai tariant, yra gerokai tobulesnis „BMW M340d xDrive“. Tai reiškia, jog standartinio modelio ratus suka dyzeliną žiaumojanti šešiukė, gebanti išvystyti 335 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą.
„Alpina“ pažvelgus į šiuos parametrus tik nusijuokė ir ištarė – „Aš galiu geriau“. „D3 S“ modelyje esantis, tas pats variklis išspaudžia 355 arklio galias ir 730 Nm sukimo momentą, kuris dabar išvystomas 1750-2750 sūkių diapazone.
Galingesnis motoras – geresnė dinamika. Tai tiesiog akivaizdu, tad iškart susipažinkite su dviem svarbiais faktais: 0 - 100 km/val. per 4,6 sekundės. 0 - 200 km/val. per 17,5 sekundės. Išvydus šiuos skaičius tikrai nesinori pasakyti, jog tai – lėtas automobilis.
Vokietijos greitkeliams kone idealiai tinkantis modelis, atradęs pakankamai ryžtingą vairuotoją, galės be didelių problemų didinti greitį iki momento, kai įsijungs maksimalaus greičio ribotuvas ties 270 km/val. padala.
Vis dėlto, jeigu užsimanysite automobilį pagainioti, pavyzdžiui, uždaroje trasoje. Užsimanę tai padaryti galėsite nesijaudinti, jog dyzelinu varomas „Alpina“ sedanas arba universalas pirmame posūkyje elgsis kaip valtis banguotoje jūroje.
„Alpina“ gamyklines spyruokles pakeitė „Eibach“ analogais, sumontavo išskirtinai šiems modeliams skirtus stabilizatorius ir galiausiai – adaptyvių amortizatorių veikimo charakteristikos kinta priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimu. Norėdami užfiksuoti pagirtiną trasos įveikimo laiką jungiate „Sport+“, norite patogiai nulėkti iš Varšuvos į Berlyną – jungiate „Comfort+“.
Svarstote kokia yra šio vokiško naikintuvo kaina? Maždaug 70 tūkst. eurų. Na, bent jau Vokietijoje tiek turėsite suploti už sedaną. Daugiau mantos sutalpinantis universalas atsieis beveik 72 tūkst. eurų.