Per beveik dešimtmetį „Dynami:t“ maratoninėse lenktynėse Palangoje sėkmingai išaugo iš garaže sukonstruotų paprastų BMW iki TOP ekipos su moderniausia technika. Ji turėjo gerus vairuotojus, gerą tempą trasoje, tačiau labai stokojo sėkmės. Prieš du metus dėl „
Porsche“ variklio gedimo ji netgi neišvažiavo į trasą. Rezultatą su „
Chevrolet Corvette“ automobiliu palaidojo avarija, praėjusiais metais vis paremontuodami „Porsche“ jie šiaip ne taip pamatė finišo vėliavą. Nepaisant nesėkmių,
M. Matukaitis niekada nenuleido rankų.
„Negaliu aš taip, kad sakyčiau, jog čia mano paskutinis pralaimėjimas ir kabinčiau šalmą. Visą gyvenimą mane lydėjo išskirtinė savybė - noras laimėti. Tai mane veža, tad norisi trasoje nuveikti ką nors daugiau“, - kalbėjo „Ignera & BioCircle by Dynami:t“ komandos lyderis.
Komanda, nestovinti vietoje
Mantas neslėpė, kad jo stiprioji pusė – vadybinė, prekės ženklo auginimas. Ne vienus metus gyvuojanti lenktynių ekipa – geriausiu marketingo vadovu Lietuvoje išrinkto M. Matukaičio saviraiškos priemonė, o lenktyniavimas trasoje – malonumą teikianti dalis.
„Mes visuomet norėjome augti, važiuoti rimtesniais automobiliais. Ir lūžis buvo, kai įsigijome „Chevrolet Corvette“. Tada pamatėme, kad išskirtinė technika gali sulaukti daugiau susidomėjimo. Supratome, kad gale dienos nepakanka turėti gerą marketingo planą, reikia turėti ir priemonę tam“, - dėstė lenktynininkas.
Taip „Dynami:t Energy“ komandos garaže atsirado „Aurum 1006 km lenktynes“ jau laimėjęs „Porsche 911 GT3 RS“. Pasak pašnekovo – gamykliniai automobiliai - automobilių sporto viršūnė. Tai yra aukščiausio lygio inžinierių sukalibruotos kovinės priemonės trasai, kurios pasižymi patikimumu. Ar bent turėtų.
Ruošiasi geroms dienoms
Deja, pirmaisiais metais su „Porsche“ komanda neprivažiavo nė starto linijos. Mantas neneigia, prieš kvalifikaciją subyrėjus varikliui nusviro rankos. Daug lengviau graužti ar kaltinti save jei nutinka avarija ar padaroma klaida. Kai viltys kovoti sulūžta lygioje vietoje, apima neviltis. Bet „Dynami:t“ toliau stojosi ir vėl važiavo. Ir niekada nenuleido rankų.
„Kai pradėjome sportuoti, mums labai gerai sekėsi. Net ir su standartiniais paprastais BMW patekome į dešimtuką. O tada atsivėrė nesėkmių ruožas. Žinome, kad jis galiausiai pasibaigs. O kai pasibaigs, norime būti tam pasiruošę“, - sakė M. Matukaitis.
Po mėnesio Palangoje startuosianti „Ignera & BioCircle by Dynami:t“ tiki, kad nesėkmės baigsis ir jie kovos dėl aukščiausių pozicijų. Naujausia priemonė tam – „Lamborghini Huracan ST EVO“ automobilis su V10 varikliu, pasiekiančiu daugiau nei 600 AG.
Nori būti ant podiumo
„Automobilį vertinti dar anksti, nes įveikėme tik pirminę susipažinimo su automobiliu fazę. O ir Palangos trasos specifika yra kitokia, nei kad iki šiol važiavome. Manau, viskas išaiškės tik nuvykus į vietą. Faktas tas, kad tokio lygio technikos turėjimas nėra vien tik malonus įvykis. Tai kartu ir įpareigoja. Žmonės tikisi kažko iš mūsų, tikisi podiumo ne tik klasėje, bet ir bendroje įskaitoje ir dėl bandysime kovoti“, - lūkesčius vardino „Dynami:t“ komandos siela.
Jau dabar aišku, kad M. Matukaitis į trasą išvažiuos kartu su patyrusiais lenktynininkais
Roku Steponavičiumi ir
Karoliu Gedgaudu.
Ir viliasi, jog šiemet tinkamai susidėliojus žvaigždėms danguje galima bus pakovoti ir dėl aukščiausių pozicijų bendroje „Aurum 1006 km lenktynių“ įskaitoje.