Tad ko reikia, kad laimėti drifto žiemos iššūkį? Automobilis turi būti techniškai tvarkingas. Techninis reglamentas numato: pilotas privalo dėvėti šalmą, neleidžiamos platesnės nei 225 mm. arba sportinės, minimalų protektorių turinčios, padangos, privalu turėti gesintuvą, ir atitikti kitus, nesunkiai įgyvendinamus, reikalavimus. Nors ir nėra griežto techninio reglamento, kelios modifikacijos buvo visuose praėjusio etapo dalyvių automobiliuose.
Galinio reduktoriaus blokiruotė yra privaloma sąlyga, norint sėkmingai kontroliuoti šonu slystantį automobilį. Visuose kvalifikuotuose automobiliuose padidintas priekinių ratų pasukamumas, įrengti hidrauliniai rankiniai stabdžiai. Saugos lankai neprivalomi, kas ženkliai sumažina būtinas išlaidas, norint dalyvauti varžybose. Tad dalyvauti gali kiekvienas.
Praėjusį etapą, Kačerginėje, laimėjo BMW 328 vairuojantis Arūnas Gibieža. Akivaizdus jo sugebėjimas valdyti techniką, nepalieka abejonių. Jo automobilis su standartiniu 2.8 kūb.cm, 190 AG varikliu parodo, kad nebūtinos brangios variklio „forsavimo“ išlaidos.
Žiemos iššūkio varžyboms vykstant, dažniausiai šlapioje, slidžioje trasoje, drifteriai visą dieną važiuoja su tomis pačiomis padangomis ir sunaudoja tik keliolika litrų degalų. Didelis varžybų prieinamumas padidina pilotų ir technikos įvairovę. Taip, nesumažinant konkurencijos, padidėja galimybė visiems dalyviams laimėti titulą, prizus ir taurę.
Dalyvio mokestis, sumokant jį iš anksto iki š. m. kovo 17 d., tik 30 eurų. Dalyvių skaičius ribojamas iki 30 pilotų.
Registracija vyksta jau dabar.
Erikos Žigutytės ir Karolio Bingelio fotografijos