• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lenktynių sezonas persikėlė į antrą metų pusę, todėl „Dream 2 Drive“ komanda užsidarė garaže ir įpūtė daugiau gyvybės savo „VW Scirroco GT24“. Naudojant trimates technologijas bus gerokai pagerinta automobilio aerodinamika ir, be jokios abejonės, išvaizda.
Įkvėpimas iš jaunesnio „VW Scirroco“ giminaičio
„Dream 2 Drive“ komandos automobiliui jau 10 metų. Nuo to laiko techniniai sprendimai beveik nepakito, bet automobilių aerodinamika šiandien yra visai kitame lygyje. Ryškiausiai tai pajuto projekto iniciatorius Tauras Tunyla. Jis po paskutiniojo sezono su kiek panašiu, bet beveik nauju TCR klasės automobiliu „Seat Cupra“ lenktyniavo svarbiausiose Baltijos šalių lenktynėse. Tada ir pajuto pagrindinius dinaminius skirtumus tarp automobilių. Lenktynininkas su komandos inžinieriais nusprendė gerokai patobulinti „VW Scirroco GT24“ kėbulą.
„Tobulinti kėbulą galima dviem būdais. Vienas yra ganėtinai populiarus Lietuvoje – polistireninis putplastis ir daug šveitimo valandų. Kitas yra ne ką trumpesnis ir žymiai kruopštesnis. Automobilį galim nuskenuoti pusės milimetro tikslumu ir kurti naujas detales ant skaitmeninio modelio. Tik taip galėsim gerinti savo tempą“, – planą atskleidžia jis.

Lenktynių sezonas persikėlė į antrą metų pusę, todėl „Dream 2 Drive“ komanda užsidarė garaže ir įpūtė daugiau gyvybės savo „VW Scirroco GT24“. Naudojant trimates technologijas bus gerokai pagerinta automobilio aerodinamika ir, be jokios abejonės, išvaizda.
Įkvėpimas iš jaunesnio „VW Scirroco“ giminaičio
„Dream 2 Drive“ komandos automobiliui jau 10 metų. Nuo to laiko techniniai sprendimai beveik nepakito, bet automobilių aerodinamika šiandien yra visai kitame lygyje. Ryškiausiai tai pajuto projekto iniciatorius Tauras Tunyla. Jis po paskutiniojo sezono su kiek panašiu, bet beveik nauju TCR klasės automobiliu „Seat Cupra“ lenktyniavo svarbiausiose Baltijos šalių lenktynėse. Tada ir pajuto pagrindinius dinaminius skirtumus tarp automobilių. Lenktynininkas su komandos inžinieriais nusprendė gerokai patobulinti „VW Scirroco GT24“ kėbulą.
„Tobulinti kėbulą galima dviem būdais. Vienas yra ganėtinai populiarus Lietuvoje – polistireninis putplastis ir daug šveitimo valandų. Kitas yra ne ką trumpesnis ir žymiai kruopštesnis. Automobilį galim nuskenuoti pusės milimetro tikslumu ir kurti naujas detales ant skaitmeninio modelio. Tik taip galėsim gerinti savo tempą“, – planą atskleidžia jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dream 2 Drive komandos vadovas - Tauras Tunyla


Iš trimačio spausdintuvo į trasą
Taip prieš keletą mėnesių buvo pradėtas projektas „Iš printerio į trasą by 3D Creative“. Planas buvo paprastas, bet reikalaujantis tikslios ir brangios technikos, todėl prie projekto prisidėjo trimačių technologijų profesionalai „3D Creative“. Reikėjo automobilį nuskenuoti trimačiu skaitytuvu, sukurti jo skaitmeninį modelį ir ant jo braižyti naujas kėbulo linijas. Tada kruopščiai sukurti trimačius naujų sparnų, slenksčių, spliterių ir kitų kėbulo dalių modelius. Po šio žingsnio jau galima spausdinti tikslias dalis trimačiu spausdintuvu, tačiau komanda tobulybės paieškojo dar giliau.

REKLAMA

Volkswagen Scirocco


„Dream 2 Drive“ savo virtualų automobilį kartu su atnaujintu kėbulu pastatė į virtualų vėjo tunelį. Kadangi modelis atkurtas labai tiksliai, kompiuterinė oro srauto simuliacija gali parodyti, kiek prispaudimo jėgos sukuria kievienas naujas kėbulo elementas. Pagal šiuos duomenis galima pakeisti automobilio dinamines savybes lenktynių simuliatoriuje, kur jos buvo iškart išbandytos virtualioje trasoje.
„Apie tokį dalyką svajojau seniai. Turbūt nuo tada, kai rinkoje pasirodė pirmieji trimačiai skeneriai. Tai buvo svajonė – sukurti savo mašiną virtualioje aplinkoje ir perkelti modelį į lenktynių simuliatorių“, – apie projektą pasakoja T. Tunyla.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Scirocco


Dokumentika apie pasiruošimą lenktynėms
Kol gerokai daugiau raumenų užsiauginęs „VW Scirroco GT24“ išvažiuos į trasą, reikia sudėti daug varnelių darbų sąraše. Todėl visas procesas buvo filmuojamas ir atskiros dalys apie kiekvieną žingsnį bus parodytos kiekvieną savaitę. Didžiausias automobilio ir komandos išbandymas lauks Baltijos šalių ištvermės lenktynių BEC 6H čempionate.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų