Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Aštuonių cilindrų motorai Porsche 911 savininkams ir gerbėjams nėra naujiena, tačiau ar žinojote, kad vokiečiai 1984 metais sukūrė ir net išbandė Porsche 911 prototipą, kurio galinius ratus suko V formos, aštuonių cilindrų širdis.
Nors kompanijos inžinieriai planavo sukurti savo V8 motorą, tačiau į prototipą buvo sumontuotas 32 vožtuvus turėjęs variklis, kurį geranoriškai paskolino Audi specialistai.
Porsche kompanijos atstovai teigia, jog naujoji versija turėjo tapti pigesnė ir prieinamesnė Porsche 959 superautomobilio versija, tačiau 1988 metais, buvęs Porsche kompanijos vadovas Ulrich'as Bez'as, projektą nutraukė dėl išaugusių kūrimo kaštų.
Aštuonių cilindrų motorai Porsche 911 savininkams ir gerbėjams nėra naujiena, tačiau ar žinojote, kad vokiečiai 1984 metais sukūrė ir net išbandė Porsche 911 prototipą, kurio galinius ratus suko V formos, aštuonių cilindrų širdis.
Nors kompanijos inžinieriai planavo sukurti savo V8 motorą, tačiau į prototipą buvo sumontuotas 32 vožtuvus turėjęs variklis, kurį geranoriškai paskolino Audi specialistai.
Porsche kompanijos atstovai teigia, jog naujoji versija turėjo tapti pigesnė ir prieinamesnė Porsche 959 superautomobilio versija, tačiau 1988 metais, buvęs Porsche kompanijos vadovas Ulrich'as Bez'as, projektą nutraukė dėl išaugusių kūrimo kaštų.