Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip ir kiekvienais metais, patys didžiausi BMW E30 modelio gerbėjai ruošėsi vienai didžiausių fiestų visoje Europoje. Specialiai E30 gerbėjams ir savininkams suorganizuotas renginys šiemet vyko ne vieną, bet tris paras per kurias „chuligankių“ savininkai spėjo sudraskyti ne vieną padangų komplektą.
Vos per dvejus metus tarptautiniu festivaliu tapęs „BMW E30 Fest“, šiemet sulaukė net 900 automobilių mėgėjų ir net daugiau kaip 300 įvairiausių BMW E30 modelių, kurie vienaip ar kitaip buvo patobulinti arba pagražinti.
Kad ir kaip bandytume ginti BMW markės gerbėjus ir savininkus, tačiau didžioji dalis automanų BMW perka vien dėl klasikinės komponuotės automobilių. Juk galiniai varomieji ratai leidžia piešti saulutes, burnout'int ir kas be ko - slysti šonu. Paskutinė automobilio savybė labai praverčia, kai ateina žiema ir gatves padengia ledas bei sniegas.
O dabar laikas pasižiūrėti kaip BMW E30 gerbėjai linksminosi Rumunijoje.
Kaip ir kiekvienais metais, patys didžiausi BMW E30 modelio gerbėjai ruošėsi vienai didžiausių fiestų visoje Europoje. Specialiai E30 gerbėjams ir savininkams suorganizuotas renginys šiemet vyko ne vieną, bet tris paras per kurias „chuligankių“ savininkai spėjo sudraskyti ne vieną padangų komplektą.
Vos per dvejus metus tarptautiniu festivaliu tapęs „BMW E30 Fest“, šiemet sulaukė net 900 automobilių mėgėjų ir net daugiau kaip 300 įvairiausių BMW E30 modelių, kurie vienaip ar kitaip buvo patobulinti arba pagražinti.
Kad ir kaip bandytume ginti BMW markės gerbėjus ir savininkus, tačiau didžioji dalis automanų BMW perka vien dėl klasikinės komponuotės automobilių. Juk galiniai varomieji ratai leidžia piešti saulutes, burnout'int ir kas be ko - slysti šonu. Paskutinė automobilio savybė labai praverčia, kai ateina žiema ir gatves padengia ledas bei sniegas.
O dabar laikas pasižiūrėti kaip BMW E30 gerbėjai linksminosi Rumunijoje.