• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatos girdime apie blogėjančią „PSA" koncerno padėtį, tačiau prancūzai rodos puikiai moka paslėpti randus ir džiaugtis šia diena. Nors kompanija turėtų taupyti pinigus ir neišlaidauti, abiejų kompanijų stendai buvo tikrai nežmoniško dydžio.
Pradėkime nuo stilingų ir savą pirkėją turinčių „Citroen". Ženevos automobilių parodoje, kompanija demonstravo būsimojo „C4 Picasso" konceptą, tačiau jeigu nuolatos sekate automobilių industrijos naujienas, žinosite, jog konceptas bus bene identiškas serijinei gamybai paruoštam modeliui.

Citroen (17)
Taip pat kompanija parodoje demonstravo naują hibridinių automobilių formą, kuri serijinėje gamyboje turėtų pasirodyti už kelių metų. Daugiau apie šią hibridinę sistemą galite paskaityti
ČIA.
Kas daugiau? Kaip ir nieko. „Citroen" markės stende esantys modeliai ir taip sulaukdavo nemažai dėmesio. Kompanijos atstovai teigia, jog šiuo metu koncernas kuria naują strategiją, kurią turėtų pristatyti jau netrukus. Taip pat intensyviai dirbama ties naujais modeliais, todėl markės stendas ir pakankamai didelis ir informatyvus, tačiau be didelių naujienų.

„Peugeot"


Kitas automobilių gamintojas, kuris yra spaudos akiratyje tik tada, kai ištinka bėdos. Nauji automobiliai nėra didžiausia „Peugeot" stiprybė. Nenorime pasakyti, kad nauji automobiliai blogi, tikrai ne. Tačiau, kai ateina laikas automobilius reklamuoti, gaunasi dažniausiai šnipštas.
Panašiai buvo ir markės stende. Nors kompanija turėjo net dvi įdomias premjeras - „208 GTI" ir „2008". Vienas yra kompaktiškas ir sportiškas hečbekas, o antrasis yra kompaktiškas ir stilingas visureigis.
Ne vieno kompanijos atstovo, ne vienos merginos, kuri galėtų jus pakviesti ar papasakoti apie automobilį. Tik žmonės, kurie turi simpatiją šios markės automobiliams.
Tuo tarpu truputėlį plačiau pakalbėkime apie dvi premjeras. Nors sportiškasis ir legendinio „205 GTI" įpėdinis dar yra tik prototipo stadijoje, tačiau yra labai arti serijinio automobilio stadijos. Paskaitę brošiūras ir ką šneka šalia stovintis diskšokėjas, kuris pasirodo yra vietoj info mergaitės, sužinojome, kad naujasis „208 GTI" stengsis įtikti išlepusiems pirkėjams, kurie reikalauja ne azartiškų ir dinamiškų valdymo savybių, tačiau technologinių naujovių.
Kitas modelis, kuris turėtų būti populiarus mūsų šalyje - „2008". Kompaktiškas visureigis bus populiaraus „Nissan Juke/Qashqai" konkurentas. Nors automobilis ir išsiskiria savo stilinga išvaizda, tačiau „2008" modeliui gyvenimą apkartins „Opel Mokka", kuris jau nuo pat naujų metų yra siūlomas prekybos salonuose.

Nuolatos girdime apie blogėjančią „PSA" koncerno padėtį, tačiau prancūzai rodos puikiai moka paslėpti randus ir džiaugtis šia diena. Nors kompanija turėtų taupyti pinigus ir neišlaidauti, abiejų kompanijų stendai buvo tikrai nežmoniško dydžio.
Pradėkime nuo stilingų ir savą pirkėją turinčių „Citroen". Ženevos automobilių parodoje, kompanija demonstravo būsimojo „C4 Picasso" konceptą, tačiau jeigu nuolatos sekate automobilių industrijos naujienas, žinosite, jog konceptas bus bene identiškas serijinei gamybai paruoštam modeliui.

Citroen (17)
Taip pat kompanija parodoje demonstravo naują hibridinių automobilių formą, kuri serijinėje gamyboje turėtų pasirodyti už kelių metų. Daugiau apie šią hibridinę sistemą galite paskaityti
ČIA.
Kas daugiau? Kaip ir nieko. „Citroen" markės stende esantys modeliai ir taip sulaukdavo nemažai dėmesio. Kompanijos atstovai teigia, jog šiuo metu koncernas kuria naują strategiją, kurią turėtų pristatyti jau netrukus. Taip pat intensyviai dirbama ties naujais modeliais, todėl markės stendas ir pakankamai didelis ir informatyvus, tačiau be didelių naujienų.

„Peugeot"


Kitas automobilių gamintojas, kuris yra spaudos akiratyje tik tada, kai ištinka bėdos. Nauji automobiliai nėra didžiausia „Peugeot" stiprybė. Nenorime pasakyti, kad nauji automobiliai blogi, tikrai ne. Tačiau, kai ateina laikas automobilius reklamuoti, gaunasi dažniausiai šnipštas.
Panašiai buvo ir markės stende. Nors kompanija turėjo net dvi įdomias premjeras - „208 GTI" ir „2008". Vienas yra kompaktiškas ir sportiškas hečbekas, o antrasis yra kompaktiškas ir stilingas visureigis.
Ne vieno kompanijos atstovo, ne vienos merginos, kuri galėtų jus pakviesti ar papasakoti apie automobilį. Tik žmonės, kurie turi simpatiją šios markės automobiliams.
Tuo tarpu truputėlį plačiau pakalbėkime apie dvi premjeras. Nors sportiškasis ir legendinio „205 GTI" įpėdinis dar yra tik prototipo stadijoje, tačiau yra labai arti serijinio automobilio stadijos. Paskaitę brošiūras ir ką šneka šalia stovintis diskšokėjas, kuris pasirodo yra vietoj info mergaitės, sužinojome, kad naujasis „208 GTI" stengsis įtikti išlepusiems pirkėjams, kurie reikalauja ne azartiškų ir dinamiškų valdymo savybių, tačiau technologinių naujovių.
Kitas modelis, kuris turėtų būti populiarus mūsų šalyje - „2008". Kompaktiškas visureigis bus populiaraus „Nissan Juke/Qashqai" konkurentas. Nors automobilis ir išsiskiria savo stilinga išvaizda, tačiau „2008" modeliui gyvenimą apkartins „Opel Mokka", kuris jau nuo pat naujų metų yra siūlomas prekybos salonuose.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų