Tikėtina, jog potencialūs šio automobilio pirkėjai „XM“ įsigys ne tik dėl ekstravagantiškos išvaizdos, bet ir vairavimo malonumo. BMW tikina, jog „XM“ yra itin tiksliai ir maloniai valdomas automobilis, o prie to prisideda inžinierių pritaikyti sprendimai. Naujasis automobilis turi specialią M važiuoklę, kurios parametrus vairuotojas gali pritaikyti prie važiavimo sąlygų ar savo poreikių. Jau standartinėje komplektacijoje diegiama adaptyvi M pakaba „Professional” su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais ir aktyvia automobilio pasvirimo stabilizavimo sistema. Tai taip pat pirmasis „BMW M“ serijos modelis, kuriame įdiegta „BMW Integral Active Steering“ sistema, skirta padidinti stabilumą (posūkiuose ji pasuka galinius ratus bei pritaiko vairo jautrumą).
Dabar šiuos „BMW M“ padalinio inžinierių sprendimus nusprendė patikrinti Ispanijos leidinys „KM77“. Šio leidinio redakcija nuolatos atlieka papildomus automobilių bandymus, kuriuose pavyksta sužinoti kaip jų vairuojamas modelis elgiasi kritinėse situacijose., o šiuo atveju – jeigu į kelią netikėtai išbėgtų gyvūnas, o vairuotojas būtų priverstas atlikti staigų manevrą.
„BMW XM“ galimybės buvo išbandomos dvejais etapais. Pirmajame etape „BMW XM“ turėjo įveikti elementarią gyvatėlę, kurioje vairuotojui pavyksta sužinoti kaip tiksliai veikia vairo mechanizmas, kaip pakaba reaguoja į staigesnius važiavimo trajektorijos pokyčius.
Šią užduotį automobiliui pavyko įveikti per 22,9 sekundės. Šiuo rezultatu „BMW XM“ pasirodė geriau negu „Audi RS3“ ar „BMW M340d Touring“, tačiau kai atėjo metas atlikti „briedžio testą“, daugiau nei dvi tonas sveriantis monstras pasirodė vidutiniškai.
Laikantis tradicijų, „briedžio testą“ iš pradžių bandoma įveikti 77 km/val. greičiu. Vis dėlto, šis bandymas baigėsi nesėkme. Vairuotojas kliudė vieną kugelį ir nesugebėjo užbaigti manevro. Geriausią rezultatą „BMW XM“ pademonstravo kliūtį įveikęs 74 km/val. greičiu, arba mažesniu greičiu negu „Suzuki Vitara“ ar „Ford Focus.
Prasčiau bandymuose pasirodė kiniškas elektromobilis
Jeigu „BMW XM“ pasirodymą šiuose bandymuose galima įvertinti patenkinamu rezultatu, tai šiek tiek anksčiau į bandymų poligoną atvežtas „BYD Han“ elektromobilis „KM77“ leidinio redakciją nemaloniai nustebino.
Įprastai, elektromobiliai šioje rungtyje pasirodo geriau už analogus, turinčius vidaus degimo variklį. Geriau paskirstytas svoris tarp ašių bei žemesnis svorio centras yra labiausiai pabrėžiami elektromobilių pranašumai, tačiau „BYD Han“ šių privalumų nesugebėjo išnaudoti.