• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nežinome kas dedasi tokių projektų autorių galvose, tačiau jie greičiausiai nuolatos galvoja kaip nustebinti ne tik save, bet ir likusį pasaulį. Vargu ar kas nors turintis Datsun 240Z ar mėgstantis klasikinius automobilius norėtų į šį japonišką kupė „įgrūsti“ didžiulį - 5.3 litro, aštuonių cilindrų variklį ir jį suporuoti su automatine pavarų dėže(!?!?)
Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis Tyleris prieš porą metų įsigijęs pakankamai neblogos būklės Datsun 240Z, nusprendė ne tik jį restauruoti, bet ir šiek tiek patobulinti. Šiek tiek greičiausiai reikėtų įdėti į kabutes.
Vyrukas teigia, jog visą gyvenimą svajojo apie klasikinį automobilį su kuriuo galėtų važinėti į darbą, prekybos centrą ar aplankyti draugus. Jam reikėjo klasikinio automobilio, kuris atliktų visiems puikiai suprantamus darbus.
Nenuostabu, kad 240Z restauravimas užtruko dvejus metus. Tyleris pasirūpino oro kondicionieriumi, signalizacija, vairo stiprintuvu, naujomis odinėmis sėdynėmis ir kitais privalumais. Vis dėlto, mus labiausiai domina 5.3 litro benzininis variklis, kurį vyras pasiskolino iš GMC markės pikapo.

Nežinome kas dedasi tokių projektų autorių galvose, tačiau jie greičiausiai nuolatos galvoja kaip nustebinti ne tik save, bet ir likusį pasaulį. Vargu ar kas nors turintis Datsun 240Z ar mėgstantis klasikinius automobilius norėtų į šį japonišką kupė „įgrūsti“ didžiulį - 5.3 litro, aštuonių cilindrų variklį ir jį suporuoti su automatine pavarų dėže(!?!?)
Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis Tyleris prieš porą metų įsigijęs pakankamai neblogos būklės Datsun 240Z, nusprendė ne tik jį restauruoti, bet ir šiek tiek patobulinti. Šiek tiek greičiausiai reikėtų įdėti į kabutes.
Vyrukas teigia, jog visą gyvenimą svajojo apie klasikinį automobilį su kuriuo galėtų važinėti į darbą, prekybos centrą ar aplankyti draugus. Jam reikėjo klasikinio automobilio, kuris atliktų visiems puikiai suprantamus darbus.
Nenuostabu, kad 240Z restauravimas užtruko dvejus metus. Tyleris pasirūpino oro kondicionieriumi, signalizacija, vairo stiprintuvu, naujomis odinėmis sėdynėmis ir kitais privalumais. Vis dėlto, mus labiausiai domina 5.3 litro benzininis variklis, kurį vyras pasiskolino iš GMC markės pikapo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

797


1170


Kodėl būtent šis variklis? Kodėl neįtiko standartinis 240Z motoras? Pasak Tylerio, jis yra per silpnas, turi per didelį apetitą ir jis tiesiog netinka šiai mašinai.
Kadangi gyvename ne aštuntame dešimtmetyje, kai galingi motorai buvo montuojami tik į tokias egzotikas kaip Datsun 240Z, naujų jėgainių pasirinkimas yra labai platus. Svarbu turėti fantazijos.

REKLAMA


O kaip gi išvaizda? Ką vyras nusprendė daryti su išvaizda? Uždėti plačius sparnus ir didžiausią spoilerį? Kaip bebūtų keista, tačiau Tyleris nusipirko tik dailesnius ratlankius ir viskas. Automobilio eksterjeras išliks originalus. Jokių įmantrybių.
„Man labiausiai kliuvo mašinos širdis, todėl didžiausią darbą jau atlikau. Išvaizdos keisti neverta, nes ji man labai patinka. Jeigu bent truputėlį prisiliesčiau prie eksterjero, kitą dieną sulaukčiau policininkų dėmesio, kurie mėgsta vaikytis patobulintų mašinų savininkkus“, - priduria Tyleris.

2339


2736


2838


4228


Deja, bet projektas dar nepasiekė savo galutinės stadijos. Per pastaruosius mėnesius planuojama sustabdyti karą su elektronika, sudėti interjerą, pasigaminti išmetimo sistemą, sudėti langus.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų