Norint konkuruoti su tituluotaisiais vokiečiais, sportiškas ambicijas demonstruojantis ATS kupė yra varomas galiniais ratais. Tačiau tai nėra vienintelis privalumas, kurį turi naujasis ATS.
Kampuotų ir agresyvių formų automobilis turi 48/52 svorio paskirstymą, žemą gravitacijos centrą, nepriklausomą galinę pakabą, MacPherson tipo priekinę pakabą, Bremba stabdžių diskus ir galimybę mašiną įsigyti su keturių varomųjų ratų pavara.
Variklių gamoje kol kas bus tik du varikliai : 2 litrų, keturių cilindrų ir 3.6 litro, šešių cilindrų motorai.
Bent jau Europoje, sportiškas ATS kupė bus siūlomas tik su 2 litrų, keturių cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvysto 272 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą. 2 litrų motoras priverčia mašiną iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.6 sekundės.
Pasak kompanijos atstovų, modelis su šiuo varikliu gali pasiūlyti panašų galios ir svorio santykį kaip ir BMW 428i.
[nqspoll id="75"]