Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Neseniai visas pasaulis turėjo galimybę išvysti naują „911“ modifikaciją, kuri buvo pažymėta „GT3“ raidėmis. Žurnalistai išbandę šį modelį liko neabejingi, tačiau „Porsche“ ruošia dar vieną siurprizą, kuris turėtų priversti visus markės fanus priversti vokiečius nešioti ant rankų.
„Porsche“ šiuo metu intensyviai dirba ties dar ekstremalesne „911“ modifikacija - „GT2“. Nors pirmasis prototipas atrodo kaip truputėlį modifikuota „GT3“ versija, tačiau tai yra tik kaukė, kuri slepia didesnius pakeitimus negu mes galime pagalvoti.
Automobilio ratus suks 3,8 litro benzininis motoras, kuris turės maždaug 560 arklio galių. Jeigu gandai pasitvirtins, naujasis „GT2“ modelis bus siūlomas net su trimis versijomis. Pirmoji ir pakankamai civilizuota modifikacija vadinsis tiesiog „GT2“. Vėliau turėtų pasirodyti galingesnė, aštresnė ir ne tokia atlaidi klaidoms - „GT2 Turbo S“. O pati brangiausia, galingiausia ir beprotiškiausia versija dėvės „RS“ raides.
Kaip ir ankstesni „GT2“ modeliai, taip ir naujasis bus klasikinės komponuotės. Automobilio galia bus perduodama į galinius varomuosius ratus per „PDK“ dvigubos sankabos pavarų dėžę.
Naujojo „GT2“ debiutas jau ne už kalnų. Serijinei gamybai paruoštas modelis bus pristatytas kitų metų Ženevos automobilių parodos metu.
Neseniai visas pasaulis turėjo galimybę išvysti naują „911“ modifikaciją, kuri buvo pažymėta „GT3“ raidėmis. Žurnalistai išbandę šį modelį liko neabejingi, tačiau „Porsche“ ruošia dar vieną siurprizą, kuris turėtų priversti visus markės fanus priversti vokiečius nešioti ant rankų.
„Porsche“ šiuo metu intensyviai dirba ties dar ekstremalesne „911“ modifikacija - „GT2“. Nors pirmasis prototipas atrodo kaip truputėlį modifikuota „GT3“ versija, tačiau tai yra tik kaukė, kuri slepia didesnius pakeitimus negu mes galime pagalvoti.
Automobilio ratus suks 3,8 litro benzininis motoras, kuris turės maždaug 560 arklio galių. Jeigu gandai pasitvirtins, naujasis „GT2“ modelis bus siūlomas net su trimis versijomis. Pirmoji ir pakankamai civilizuota modifikacija vadinsis tiesiog „GT2“. Vėliau turėtų pasirodyti galingesnė, aštresnė ir ne tokia atlaidi klaidoms - „GT2 Turbo S“. O pati brangiausia, galingiausia ir beprotiškiausia versija dėvės „RS“ raides.
Kaip ir ankstesni „GT2“ modeliai, taip ir naujasis bus klasikinės komponuotės. Automobilio galia bus perduodama į galinius varomuosius ratus per „PDK“ dvigubos sankabos pavarų dėžę.
Naujojo „GT2“ debiutas jau ne už kalnų. Serijinei gamybai paruoštas modelis bus pristatytas kitų metų Ženevos automobilių parodos metu.