• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmoje Dakaro ralio stovykloje penktadienio rytą verda gyvenimas – likus vos dviem paroms iki varžybų starto visi nori po ilgos kelionės per Atlanto vandenyną prakratyti automobilius ir maksimaliai pasiruošti. Sėkmingą bolido testų sesiją po pagrindinių mazgų peržiūros surengė ir „CRAFT bearings“ komanda, kurios lyderis Antanas Juknevičius netverė džiaugsmu grįžus už vairo ir prasitarė apie naujovę, kuria vienintelis iš lietuviškųjų ekipažų nepasinaudojo.
Vos už keliasdešimties kilometrų nuo pirmojo Dakaro ralio bivuako įsikūręs dar vienas dalyvių miestelis – daugiau nei 10 komandų dirba lyg varžybų dieną – automobiliai grįžta iš trasos, apžiūrimi, reguliuojami ir vėl išlekia į supustytas smėlio kopas. Daugiau nei 14 km trasoje ratus čia suko ir Dakaro legendos ženklu pažymėtas Antano Juknevičiaus bolidas. Kaip juokauja pats lenktynininkas, didžiausios bėdos ištikusios testų metu – užklimpęs media komandos automobilis.

Pirmoje Dakaro ralio stovykloje penktadienio rytą verda gyvenimas – likus vos dviem paroms iki varžybų starto visi nori po ilgos kelionės per Atlanto vandenyną prakratyti automobilius ir maksimaliai pasiruošti. Sėkmingą bolido testų sesiją po pagrindinių mazgų peržiūros surengė ir „CRAFT bearings“ komanda, kurios lyderis Antanas Juknevičius netverė džiaugsmu grįžus už vairo ir prasitarė apie naujovę, kuria vienintelis iš lietuviškųjų ekipažų nepasinaudojo.
Vos už keliasdešimties kilometrų nuo pirmojo Dakaro ralio bivuako įsikūręs dar vienas dalyvių miestelis – daugiau nei 10 komandų dirba lyg varžybų dieną – automobiliai grįžta iš trasos, apžiūrimi, reguliuojami ir vėl išlekia į supustytas smėlio kopas. Daugiau nei 14 km trasoje ratus čia suko ir Dakaro legendos ženklu pažymėtas Antano Juknevičiaus bolidas. Kaip juokauja pats lenktynininkas, didžiausios bėdos ištikusios testų metu – užklimpęs media komandos automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antanas Juknevičius


„Viskas kaip per sviestą – palakstėm iš esmės, Darius vienu metu net stabdė mane, sako čia dar ne lenktynės. Mūsų testų pirminis tikslas buvo susigyventi su automobiliu, pajausti jį trasoje prieš varžybų startą ir grįžti į lenktyninę būseną – tiek psichologiškai, tiek pojūčio prasme. Techninis automobilio paruošimas – antras dalykas, kurį norėjome patikrinti ir čia siurprizų tikrai nebuvo – viskas veikia nepriekaištingai,“ – įspūdžiais dalinosi „CRAFT bearings“ komandos pilotas A. Juknevičius.
10-ąjį kartą sunkiausiose varžybose pasaulyje startuojantis lietuvis taip pat atskleidė, kad nors šiais metais organizatoriai pakeitė techninius reikalavimus ir visureigiams buvo leista padidinti pakabos eigą net 3 cm, Antano ši galimybė nesuviliojo.

REKLAMA

Antanas Juknevičius


„Mes šiuo atveju pasirinkome patikimumą – savaime suprantama, kad tie centimetrai pridėtų šiek tiek greičio tam tikrose vietose, tačiau darant bet kokius techninius pakeitimus taip gerai atidirbtame bolide ir jo mazguose reikia atsižvelgti į pasekmes,“ – teigia 12-ą vietą praėjusių metų Dakare iškovojęs Antanas Juknevičius. – Kartu su inžinieriais priėmėme sprendimą nedidinti pakabos eigos, nes dėl šio pokyčio gali atsirasti grandinė reakcija, sukelianti grėsmę kitiems mazgams. Bet žinau, kad Vaidotas ir Benas tai yra atlikę, bus šaunu pamatyti kaip tai atsilieps ir išgirsti jų nuomonę.“
Dar Afrikos maratonuose dalyvavęs A. Juknevičius savo Dakaro kelionę pradėjo 2003-iais metais, kuomet maratone iš Marselio Prancūzijoje lenktyniavo iki Šarme el Šeicho Egipte. Per daugiau nei 15 metų lietuvis Dakare dalyvavo ir kaip lenktynininkas, ir kaip šturmanas, ir kaip komandų vadovas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų