Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Namuose turi rengti įkrovimo stotelę plius didinti galingumą, plius tinklai ne visur leis normalų galingumą, tai dar išlaidos, jei pirksi elektromobilį. Tos greitos įkrovimo stotys greitkeliuose pakankamai limituotos. Benzo įsipylei per kelias minutes ir užleidi vietą kitam piltis. O krovimo vietas užima mažiausiai pusvalandžiui ir jų realiai pritrūks, kai privažiuos daug elektromobilių. Per atostogas, kai daug lengvųjų Europos autostradose, net prie benzo kartais būna eilės. Įsivaizduoju kas darysis tokiu metu prie krovimo, kur reikia daugiau laiko. Aš asmeniškai varau dideliais atstumais per Europą, per kartą nuvarau 300-400 km, tada stoju užsipilu, WC, paimu kavos, sumuštinių ir toliau varau sekančius 300, sustojimas max 20 min, per dieną 1000 km. Faktas, kad su elektromobiliu užgaišiu ilgiau stodamas ir kraudamas, nes nebus visur super pakrovimo, plius eilės prie krovimo. Kelionė pailgės mažiausiai viena val visiems 1000 km, ir tai jei nebus eilių prie krovimo. Paminėti tik keli modeliai kurie gali nuvažiuoti 400 km be problemų ir kuo talpesnė baterija tuo didesnė auto kaina, bet kad pasikrauti sekantiems 400 km, nes reikia atsargos, pvz pakliūsi į kamštį, tai tam reikua krauti daugiau negu 25 min, tai vėl laikas. Elektromobiliai su talpia baterija yra dar tikrai brangesni nei benzininiai. Nereikia lyginti bazinių modelių kur realus nuvažiuojamas atstumas 200-300. Plius aš nevažiuoju ant 100 km/h, važiuoju maximum kiek leidžia 130 km/h, o Vokietijoje kur neribotas greitis 150-200 km/h. Tokiais greičiais elektromobiliai dar mažiau nuvažiuos. Tik nereikia man aiškinti apie ekonomiškus važiavimus ir t.t., jums tinka man ne, aš nenoriu važiuoti ekonomiškai ir vilktis paskui furas. Taip kad ačiū, aš dar palauksiu kol bus galima važinėti su vidaus degimo varikliais iki galo ir kaifuosiu nuo vairavimo su pilna kondiške karštą dieną ir muzika ant viso garso, o žiemą šildymu, ir nesiparinsiu ar bus elės prie krovimo ir ar nereiks laukti elėje, o tai bus, kai tik padaugės elektromobilių, aš garantuoju.
Ne paslaptis, kad elekromobiliai skleidžia elektromagnetines bangas, kurių poveikis žmogui nėra tinkamai ištirtas.
@Elektromagnetinių bangų poveikis
nu teip, teip. O tai ka tada daryti su masinom kur jau idiegta sim kortele su 5G internetu? kovidas iskart i galva atsisius
@Elektromagnetinių bangų poveikis
Folija apsivyniok vargšeli. O šiaip nuo durnumo vaistų nėra. Elektromagnetinio spinduliavimo aplink mus tiek, kad jau seniai turėjom išmirti, bet kažkaip gyvenimo trukmė ir ypač išsivysčiusiose šalyse kur to spinduliavimo ypač daug, trukmė vis ilgėja, hm keista ar ne? Čia jau net nuobodu rašyt, kad pamatavus įprastą auto jame tiek elektromagnetinio spinduliavimo, kiek tokiem "ekspertam" ir nesisapnavo, bet gi naudojasi, o jei daugiabutyje pažiūrėtų kiek wifi storelių iš visur spinduliuoja, kū gero pajustų kad kepa, ar vėžiukas jau prasideda. Bet vėlgi statistika negailestinga, gyvenimo trukmė ilgėja. Darau išvadą, ji ilgėja dėl elektromagnetinio spinduliavimo, skatina organizmo ląsteles atsinaujinti. Valio!!!
Įpatingai apdovanotiem aiškinu, čia tipo ironija buvo, jūsų atsakymo nereikia, nes su dauguma sąmokslo teorijų mėgėjų beviltiška ginčytis.
Įpatingai apdovanotiem aiškinu, čia tipo ironija buvo, jūsų atsakymo nereikia, nes su dauguma sąmokslo teorijų mėgėjų beviltiška ginčytis.
REKLAMA
REKLAMA
Dainius Jakas. Elektromobilių trūkumai? Pakalbėkime skaičių kalba