Daugiau nei 270 000 CUPRA konfigūracijų iš CUPRA Tribe – vienodų vertybių siejamų žmonių, įskaitant tokius prekių ženklo ambasadorius kaip „FC Barcelona“ žaidėjai Alexia Putellas ar Marcas ter Stegenas bei aktorius Danielis Brühlis, padėjo sukurti „CUPRA DarkRebel“ demonstracinio automobilio dizainą.
Duomenys, surinkti iš internetinės „Hyper Configurator“ platformos, buvo panaudoti formuojant galutinę „CUPRA DarkRebel“ demonstracinio automobilio išvaizdą – ji virto realiu kūnu ir buvo pademonstruota Tarptautinėje automobilių parodoje Miunchene.
Šių pastangų rezultatas – 100 proc. elektrinis dvivietis sportinis automobilis su universalui būdinga architektūra, atspindinčia CUPRA prekių ženklo aistrą ir rinką keičiantį mąstymą. Pažangų „DarkRebel“ išorės dizainą išryškina jo matmenys: 4,5 metro ilgio, net 2,2 metro pločio ir vos 1,3 metro aukščio kėbulas.
„DarkRebel“ sužiba visomis spalvomis, kai atsidarydamos jo durelės pakyla į 2,2 metro aukštį. Toks matmenų derinys leido suformuoti specifines automobilio proporcijas.
Išskirtinis salonas
Parodomojo automobilio salono paprastumą ir grynumą išryškina kruopščiai ir meistriškai sukonstruoti svarbiausius vairavimo potyrius lemiantys elementai. Labiausiai dėmesį traukia asimetriškomis formomis, lengvumu ir skulptūriška išvaizda pasižyminti centrinė salono dalis.
Naudojant naujausią 3D metalo spausdinimo technologiją pagamintas salono centras pasižymi išsiskiriančia struktūra ir maksimaliu lengvumu. Ši nuo sėdynių pagrindo prasidedanti konstrukcija išsikiša į priekį ir tarsi apkabina vairuotoją.
Vienas iš pagrindinių „CUPRA DarkRebel“ salono elementų yra vairas, kuriame lenktynių pasaulio geometrijos bruožai derinami su žaidimų pasaulio interaktyvumu. Jo ergonomika puikiai pritaikyta žmogaus rankoms, tad vairuotojas nuo pat pirmos akimirkos užtikrintai kontroliuoja automobilį šiam pajudėjus.
Ant stogo sumontuota termokamera stebi salono būklę, o išmanioji klimato kontrolės sistema atitinkamai reguliuoja temperatūrą ir pro specialias angas, esančias po priekiniu stiklu, judančius oro srautus.
Unikalios patirtys
„CUPRA DarkRebel“ modelyje atsispindi pažangiausi vartotojo patirties (UX) ir vartotojo sąsajos (UI) derinimo privalumai. Įkūnijus netradicines idėjas ir pritaikius išskirtinius skaitmeninius sprendimus, iš naujo apibrėžta automobilių naudotojų patirtis. Čia mechanika sujungiama su skaitmena. Taigi šis modelis atveria tris unikalias patirtis.
Pirmoji apima modernią suskaitmenintą vairuotojo aplinką, kuri papildyta futuristine grafika ir 3D personalizuojamu avataru, neatsiejamai susijusiu su žmogišku kontekstu. Antroji leidžia automobiliui pritaikyti jame glūdinčią lenktynių pasaulio DNR ir semiasi įkvėpimo iš elektrifikuoto aukšto našumo varžybų bei žaidimų pasaulio: vairuotojas gali fiksuoti savo padėtį lenktynių trasoje, rato įveikimo laiką ir našumo duomenis.
Trečioji paremta dar nematytomis ryšio technologijomis: kol automobilis stovi ir įsikrauna, jo naudotojai gali patekti į CUPRA erdvę „Metaverse“ visatoje – „Metahype“.
Įsimintini metai
2023-aisiais CUPRA padarė įspūdingą pažangą automobilių pramonėje: visame pasaulyje ji jau perdavė 150 000 automobilių, t. y. 60 proc. daugiau nei pernai tokiu laiku. Ši statistika patvirtina Ispanijos bendrovės, kaip vienos greičiausiai augančių automobilių markių Europoje, statusą. Tarptautinėje Miuncheno parodoje prekių ženklas atskleidė pagrindinę įmonės globalizacijos strategijos dalį – savo planus žengti į Šiaurės Amerikos rinką.
Šis CUPRA augimo šuolis smarkiai pagerino jos valdančiosios įmonės SEAT S.A. finansinę būklę: 2023 metų pirmąjį pusmetį ji paskelbė rekordinius finansinius rezultatus. Bendrovės veiklos pelnas pasiekė 371 mln. eurų – tai yra 468 mln. eurų šuolis aukštyn, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Be to, veiklos marža padidėjo nuo -1,8 iki 5 proc., palyginti su 2022-ųjų pirmuoju pusmečiu.
Svarbiu postūmiu šiems rezultatams pasiekti buvo besitęsianti „CUPRA Formentor“ – geriausiai parduodamo savo segmente modelio – sėkmė, taip pat elektromobilio „CUPRA Born“ populiarumas. Šio modelio pardavimo apimtys 2023 metais padvigubėjo.
Nuo CUPRA prekių ženklo įkūrimo bendrovė jau pardavė daugiau nei 400 000 automobilių – 25 proc. jų buvo parduoti per pirmąjį 2023 metų pusmetį.