Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pažangų elektrinį variklį turintis „Cupra Born“ – pakeliui į Lietuvą. Išskirtiniu dizainu ir neeiliniu vairavimo malonumu pasižymintis elektromobilis, gamintojo teigimu, pasiruošęs nustebinti Lietuvos automobilių rinką.
„Barselonoje sukurtu dizainu, itin dinamiškas, vienu įkrovimu nuvažiuojantis daugiau nei 500 km „Cupra Born“ elektromobilių laikmetyje duoda naują impulsą. Tai automobilis prisidedantis prie mūsų siekio mažinti išmetamo CO2 kiekį ir padedantis siekti Europos užsibrėžtų tikslų“, – teigė „
Cupra“ vykdomasis direktorius Wayne Griffiths.
„Cupra Born“ taip pat yra pirmasis markės modelis, kurio tiekimo grandinėje naudojama energija iš atsinaujinančių šaltinių. Likusį išmetamų teršalų kiekį kompensuoja aukščiausius standartus atitinkančios aplinkosaugos ir projekto investicijos.
„Cupra Born“ modelyje integruotos pažangiausios transmisijos technologijos: bazinę versiją galima rinktis su galinius ratus varančiais 150 AG (110 kW) arba 204 AG (150 kW) elektros varikliais. Jiems kompaniją palaiko didelio našumo 58 kWh talpos ličio jonų baterija, kurios pakanka nuvažiuoti iki 424 km.
Vis dėlto, „Cupra Born“ dinamika neapsiriboja šiais skaičiais. Pasirinkus variantą su variklio galios stiprintuvu „e-Boost“ ir 77 kW talpos baterija, pasiekiama 231 AG (170 kW) galia, o su vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 548 kilometrus besimėgaujant įtraukiančiu vairavimu.
„Cupra“ tikina, jog elektrinis „Born“ – tai vairuotojo automobilis. Su dinaminio važiuoklės valdymo sistema (DCC), šio elektromobilio vairuotojas jausis lyg vairuotų traukos lenktynėms skirtą automobilį. Į standartinę įrangą įeinantis su greičiu susietas vairo stiprintuvo valdymas ir didesni stabdžių diskai bei platesnės padangos ant 20 colių lengvo lydinio ratlankių neįtikėtinai jautriai reaguoja į vairuotojo veiksmus ir suteikia pasitikėjimo spaudžiant greičio pedalą.
Dinamiškumas atsispindi ir salone. Dėmesys sutelktas į vairuotoją, kaip ir turėtų būti kiekviename „Cupra“ automobilyje, tačiau stilingame, bet tuo pačiu ir aplinkai draugiškame salone patogiai jaučiasi visi keleiviai.
Salono apdailos medžiagų įvairovė sukuria sportiškumo, rafinuotumo ir kokybės pojūtį. Į standartinę įrangą įeinančios sportinės sėdynės aptrauktos iš vandenynuose surinkto ir perdirbto plastiko siūlų gaminamu SEAQUAL® audiniu. Papildomai pasirenkamos sportinės sėdynės gaminamos iš perdirbtos medžiagos Dinamica®.
Funkcijos lengvai ir intuityviai pasiekiamos per standartinį iškeltą didelės raiškos 12 colių „Cupra Born“ informacijos ir pramogų sistemos ekraną, o nebūnant automobilyje – per naujai sukurtą „My CUPRA“ programėlę, kuri bus paleista kartu su „Cupra Born“ pasirodymu rinkoje.
Lietuvoje „Cupra Born“ su 55 kWh talpos akumuliatoriumi kainuos nuo 36 600 eurų. Versija su 62 kWh talpos baterija kainuos nuo 39 990.
Galingiausios ir pajėgiausios „Cupra Born“ modifikacijos pasirodys turėtų pasirodyti 2022 metų eigoje.
Pažangų elektrinį variklį turintis „Cupra Born“ – pakeliui į Lietuvą. Išskirtiniu dizainu ir neeiliniu vairavimo malonumu pasižymintis elektromobilis, gamintojo teigimu, pasiruošęs nustebinti Lietuvos automobilių rinką.
„Barselonoje sukurtu dizainu, itin dinamiškas, vienu įkrovimu nuvažiuojantis daugiau nei 500 km „Cupra Born“ elektromobilių laikmetyje duoda naują impulsą. Tai automobilis prisidedantis prie mūsų siekio mažinti išmetamo CO2 kiekį ir padedantis siekti Europos užsibrėžtų tikslų“, – teigė „
Cupra“ vykdomasis direktorius Wayne Griffiths.
„Cupra Born“ taip pat yra pirmasis markės modelis, kurio tiekimo grandinėje naudojama energija iš atsinaujinančių šaltinių. Likusį išmetamų teršalų kiekį kompensuoja aukščiausius standartus atitinkančios aplinkosaugos ir projekto investicijos.
„Cupra Born“ modelyje integruotos pažangiausios transmisijos technologijos: bazinę versiją galima rinktis su galinius ratus varančiais 150 AG (110 kW) arba 204 AG (150 kW) elektros varikliais. Jiems kompaniją palaiko didelio našumo 58 kWh talpos ličio jonų baterija, kurios pakanka nuvažiuoti iki 424 km.
Vis dėlto, „Cupra Born“ dinamika neapsiriboja šiais skaičiais. Pasirinkus variantą su variklio galios stiprintuvu „e-Boost“ ir 77 kW talpos baterija, pasiekiama 231 AG (170 kW) galia, o su vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 548 kilometrus besimėgaujant įtraukiančiu vairavimu.
„Cupra“ tikina, jog elektrinis „Born“ – tai vairuotojo automobilis. Su dinaminio važiuoklės valdymo sistema (DCC), šio elektromobilio vairuotojas jausis lyg vairuotų traukos lenktynėms skirtą automobilį. Į standartinę įrangą įeinantis su greičiu susietas vairo stiprintuvo valdymas ir didesni stabdžių diskai bei platesnės padangos ant 20 colių lengvo lydinio ratlankių neįtikėtinai jautriai reaguoja į vairuotojo veiksmus ir suteikia pasitikėjimo spaudžiant greičio pedalą.
Dinamiškumas atsispindi ir salone. Dėmesys sutelktas į vairuotoją, kaip ir turėtų būti kiekviename „Cupra“ automobilyje, tačiau stilingame, bet tuo pačiu ir aplinkai draugiškame salone patogiai jaučiasi visi keleiviai.
Salono apdailos medžiagų įvairovė sukuria sportiškumo, rafinuotumo ir kokybės pojūtį. Į standartinę įrangą įeinančios sportinės sėdynės aptrauktos iš vandenynuose surinkto ir perdirbto plastiko siūlų gaminamu SEAQUAL® audiniu. Papildomai pasirenkamos sportinės sėdynės gaminamos iš perdirbtos medžiagos Dinamica®.
Funkcijos lengvai ir intuityviai pasiekiamos per standartinį iškeltą didelės raiškos 12 colių „Cupra Born“ informacijos ir pramogų sistemos ekraną, o nebūnant automobilyje – per naujai sukurtą „My CUPRA“ programėlę, kuri bus paleista kartu su „Cupra Born“ pasirodymu rinkoje.
Lietuvoje „Cupra Born“ su 55 kWh talpos akumuliatoriumi kainuos nuo 36 600 eurų. Versija su 62 kWh talpos baterija kainuos nuo 39 990.
Galingiausios ir pajėgiausios „Cupra Born“ modifikacijos pasirodys turėtų pasirodyti 2022 metų eigoje.