• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan" stendo kaimynė, kuri nenusileido išradingumu ir kūrybiškumu. Kompanijos stendas priminė truputėlį kalnuotėsnę vietovė, kurią apšvietė daugybę spalvotų burbuliukų.
Nors tokia stendo stilistika naudojama ne pirmus metus, tačiau ir dabar atrodo efektingai, ypač kai jį stebite savo akimis. Vis dėlto į Ženevos automobilių parodą atvykome pažiūrėti ne į spalvotus burbulus, o į automobilius.
„Renault" stende daugiausiai dėmesio buvo skiriama sportiškam „Clio RS" ir kompaktiškam „Captur", kuris žengs į „Juke" užkariautą teritoriją. Be to, markės stende buvo pademonstruoti padidinto pravažumo „Scenic XMOD", atnaujintas „Grand Scenic", „ZOE" elektromobilis ir tikras keistuolis - „Twizzy".

„Clio RS"


Prisipažinsime, jog įvairūs super automobiliai ar prabangūs visureigiai ir kabrioletai mums buvo mažiausiai įdomūs. Mums patys įdomiausi eksponatai buvo automobilių tobulinimo kompanijų arba tokie automobiliai, kaip „Clio RS". Kompaktiškas hot hatch'as, kuris turi visas geriausias automobilio savybes.
Kompaktiškas, išvaizdus, talpus, greitas, pakankamai ekonomiškas ir daugeliui prieinamas. Kol brangesnės alternatyvos dar nėra daugeliui automobilių entuziastų įkandamos, toks mažylis yra puikus pasiūlymas.
Automobilį varo 1,6 litro benzininis motoras, kuris išvysto 200 arklio galių. Galia perduodama tik per dvigubos sankabos pavarų dėžę. Nors tai yra automatizuota pavarų dėžė, tačiau numanome, jog ateityje išvysime aštresnę ir galingesnę „Clio RS" modifikaciją, kuri turės mechaninę pavarų dėžę.

„Captur"


Dar viena svarbi naujiena ir premjera, kuri aktuali ir mūsų šalyje dirbantiems „Renault" atstovams. Naujasis visureigis yra 4,1 metro ilgio ir yra trumpesnis už pagrindinį savo konkurentą „Juke".
Tačiau kitaip negu „Juke", „Renault" alternatyva neturi tokio iššaukiančio automobilio eksterjero ir neturi nuožulnios stogo linijos, kurią turi „Juke".
Kas mus labiausiai nustebino, jog naujasis „Captur" beprotiškai daugybę daiktų dėtuvių, kurios pasitarnaus įvairiems gyvenimo atvejams. Pavyzdžiui tradicinė daiktadėžė labiau primena kompaktišką skrynelę.
Mūsų šalyje naujasis modelis pasirodys jau šiais metais ir kainuos maždaug nuo 50,000 litų.

Likutis


„Nissan" stendo kaimynė, kuri nenusileido išradingumu ir kūrybiškumu. Kompanijos stendas priminė truputėlį kalnuotėsnę vietovė, kurią apšvietė daugybę spalvotų burbuliukų.
Nors tokia stendo stilistika naudojama ne pirmus metus, tačiau ir dabar atrodo efektingai, ypač kai jį stebite savo akimis. Vis dėlto į Ženevos automobilių parodą atvykome pažiūrėti ne į spalvotus burbulus, o į automobilius.
„Renault" stende daugiausiai dėmesio buvo skiriama sportiškam „Clio RS" ir kompaktiškam „Captur", kuris žengs į „Juke" užkariautą teritoriją. Be to, markės stende buvo pademonstruoti padidinto pravažumo „Scenic XMOD", atnaujintas „Grand Scenic", „ZOE" elektromobilis ir tikras keistuolis - „Twizzy".

„Clio RS"


Prisipažinsime, jog įvairūs super automobiliai ar prabangūs visureigiai ir kabrioletai mums buvo mažiausiai įdomūs. Mums patys įdomiausi eksponatai buvo automobilių tobulinimo kompanijų arba tokie automobiliai, kaip „Clio RS". Kompaktiškas hot hatch'as, kuris turi visas geriausias automobilio savybes.
Kompaktiškas, išvaizdus, talpus, greitas, pakankamai ekonomiškas ir daugeliui prieinamas. Kol brangesnės alternatyvos dar nėra daugeliui automobilių entuziastų įkandamos, toks mažylis yra puikus pasiūlymas.
Automobilį varo 1,6 litro benzininis motoras, kuris išvysto 200 arklio galių. Galia perduodama tik per dvigubos sankabos pavarų dėžę. Nors tai yra automatizuota pavarų dėžė, tačiau numanome, jog ateityje išvysime aštresnę ir galingesnę „Clio RS" modifikaciją, kuri turės mechaninę pavarų dėžę.

„Captur"


Dar viena svarbi naujiena ir premjera, kuri aktuali ir mūsų šalyje dirbantiems „Renault" atstovams. Naujasis visureigis yra 4,1 metro ilgio ir yra trumpesnis už pagrindinį savo konkurentą „Juke".
Tačiau kitaip negu „Juke", „Renault" alternatyva neturi tokio iššaukiančio automobilio eksterjero ir neturi nuožulnios stogo linijos, kurią turi „Juke".
Kas mus labiausiai nustebino, jog naujasis „Captur" beprotiškai daugybę daiktų dėtuvių, kurios pasitarnaus įvairiems gyvenimo atvejams. Pavyzdžiui tradicinė daiktadėžė labiau primena kompaktišką skrynelę.
Mūsų šalyje naujasis modelis pasirodys jau šiais metais ir kainuos maždaug nuo 50,000 litų.

Likutis


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų