• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Citroen Racing“ komandos vadovas Yvesas Mattonas pranešė, jog kitų metų pasaulio ralio čempionate debiutuosiantis atnaujintas „DS3 WRC“ bolidas bus greitesnis ir pajėgesnis negu šiemet naudotas automobilis. 
„Bolido atnaujinimą suskirstėme į tris etapus“, - žurnalistams sakė Yvesas Mattonas.
„Pirmasis etapas - visiškai naujas variklis, kurį mes pristatysime Monte Karlo ralyje. Tai bus tas pats agregatas, kurį mes naudojame WTCC čempionate.“
„Monte Karlo ralyje dalyvausiantis bolidas taip pat turės naują pakabą ir pavarų perjungimo menteles, kurias mums leido naudoti tarptautinė automobilių sporto federacija.“
„Vėliau, Portugalijoje, pristatysime bolidą su naujomis kėbulo detalėmis, kurios pagerins automobilio aerodinamiką.“
„Ir paskutinis etapas - įpusėjus čempionatui pristatysime visiškai naujo dizaino pakabą.“
„Kitais metais tikimės laimėti ne vieną pasaulio ralio čempionato etapą.“

Citroen Racing“ komandos vadovas Yvesas Mattonas pranešė, jog kitų metų pasaulio ralio čempionate debiutuosiantis atnaujintas „DS3 WRC“ bolidas bus greitesnis ir pajėgesnis negu šiemet naudotas automobilis. 
„Bolido atnaujinimą suskirstėme į tris etapus“, - žurnalistams sakė Yvesas Mattonas.
„Pirmasis etapas - visiškai naujas variklis, kurį mes pristatysime Monte Karlo ralyje. Tai bus tas pats agregatas, kurį mes naudojame WTCC čempionate.“
„Monte Karlo ralyje dalyvausiantis bolidas taip pat turės naują pakabą ir pavarų perjungimo menteles, kurias mums leido naudoti tarptautinė automobilių sporto federacija.“
„Vėliau, Portugalijoje, pristatysime bolidą su naujomis kėbulo detalėmis, kurios pagerins automobilio aerodinamiką.“
„Ir paskutinis etapas - įpusėjus čempionatui pristatysime visiškai naujo dizaino pakabą.“
„Kitais metais tikimės laimėti ne vieną pasaulio ralio čempionato etapą.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų