• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Bertone“ dizaino studijos specialistams reikėtų padėkoti už daugybę nuostabių automobilių, kuriuos jie sukūrė per ilgą šios kompanijos gyvavimo istoriją. Išskirti patį gražiausią ar įspūdingiausią „Bertone“ kūrinį būtų labai sunku, tad kokia istorija slypi už „Citroën GS Camargue“?
1972 metais, Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas koncepcinis modelis buvo sukurtas apie svajones turėti savo modelių gamoje turėti flagmaną. Tuomet, daugelis automobilių gamintojų norėdami sukurti modelių gamos flagmaną, kreipdavosi ne į savo, bet į tokių kompanijų kaip „Bertone“ specialistus.

„Bertone“ dizaino studijos specialistams reikėtų padėkoti už daugybę nuostabių automobilių, kuriuos jie sukūrė per ilgą šios kompanijos gyvavimo istoriją. Išskirti patį gražiausią ar įspūdingiausią „Bertone“ kūrinį būtų labai sunku, tad kokia istorija slypi už „Citroën GS Camargue“?
1972 metais, Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas koncepcinis modelis buvo sukurtas apie svajones turėti savo modelių gamoje turėti flagmaną. Tuomet, daugelis automobilių gamintojų norėdami sukurti modelių gamos flagmaną, kreipdavosi ne į savo, bet į tokių kompanijų kaip „Bertone“ specialistus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

citroen_gs_camargue_concept_2


Tuometiniai „Bertone“ vadovai išgirdę apie „Citroën“ norą sukurti elegantišką, prabangų, 2+2 tipo automobilį, nieko nelaukė ir pristatė projektą, kuriam prancūzai negalėjo pasakyti ne.
„Citroën“ nenorėdama išpūsti automobilio kūrimo ir gamybos kaštų, kolegoms iš Italijos liepė pasinaudoti „GS“ modelio važiuokle ir kitais komponentais. Vienintelė sritis, kurioje „Bertone“ specialistams buvo leista improvizuoti - eksterjeras.

REKLAMA

citroen_gs_camargue_concept_4


Nepaisant elegantiškos „GS Camargue“ išvaizdos, automobilis buvo aprūpintas keturių cilindrų, oru aušinamu „Boxer“ tipo varikliu, kuris išvystė 55 arklio galias.
Kadangi pagal pirminį planą „GS Camargue“ turėjo būti prancūziškos markės flagmanu, elegantiškas kupė buvo aprūpintas hidro-pneumatine pakaba, kuri suteikdavo aukščiausio lygio komfortą viduje sėdintiems keleiviams.

REKLAMA
REKLAMA

citroen_gs_camargue_concept_5


Vis dėlto, daugiausiai diskusijų sukėlė futuristiška „GS Camargue“ išvaizda. Žvelgiant iš priekio jis priminė prabangų sedaną, žvelgiant iš šono - hečbeką, o stovint šalia galinės „GS Camargue“ - „Bertone“ dizainerių darbas primindavo amerikietiškąjį „Dodge Charger“.
Drąsūs „Bertone“ dizainerių sprendimai tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje buvo sutikti su ovacijomis ir plojimais, tačiau „Citroën“ vadovai automobilį matė kitokiomis akimis. Pirmasis šių dviejų kompanijų projektas iškeliavo į „Citroën“ muziejų, o „Bertone“ sugrįžo prie braižymo lentos ir 1982 metais visą pasaulį su trenksmu nustebino „Citroën BX“.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų