Naujos kartos modelis atsisakė tradicinių sedano linijų. Galinė stogo linija tapo nuožulnesnė ir dabar primena tokius automobilius kaip „Volkswagen Passat CC“ ar „Mercedes Benz CLS“.
Kaip bebūtų keista, tačiau naujas vidutinės klasės „Chevrolet“ sedanas bus komplektuojamas su pakankamai taupiais ir galingais keturių cilindrų motorais. Baziniai modeliai gaus 1.5 litro turbo-benzininį variklį, kuris išvystys 160 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. Gamintojo teigimu, modelis su šiuo varikliu turėtų suvartoti 8.7 litro benzino mieste ir 6.3 litro benzino užmiestyje.
Sekantis eilėje - 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis agregatas išvystantis 250 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Modelis su šiuo motoru šimtui kilometrų pareikalaus 10.6 litro benzino mieste ir 7.3 litro benzino užmiestyje.
Ir paskutinė jėgainė - hibridinė. Ją sudaro 1.8 litro benzininis variklis ir du elektriniai motorai, kurių bendras pajėgumas siekia 182 arklio galias. Teoriškai, modelis su hibridine jėgaine šimtui kilometrų turėtų suvartoti 5.2 litro benzino arba tiek pat, kiek ir panašaus galingumo dyzelinis agregatas.
Kol kas nėra žinoma kiek kainuos šis modelis, tačiau jo kaina neturėtų viršyti 22 tūkst. dolerių arba maždaug 20 tūkst. eurų.
[nqspoll id="157"]