• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Antradienį Maroke lenktyniaujantys dalyviai turėjo įveikti ilgiausią ralio greičio ruožą – jį sudarė net 343 sportiniai kilometrai. Važiuoti kelis šimtus kilometru turėjo ir likusieji komandų nariai – iš Zagoros miesto ralio miestelis kėlėsi į Merzugą. Nors visas dėmesys krypsta į lenktynininkus, veiksmo netrūko ir palaikančiam personalui – išvažiuojant iš bivako susidarė sunkvežimių spūstys, kuriems klampus smėlis tapo sunkiai įveikiama užduotimi. Laimei, visi „CFMOTO Thunder Racing Team“ nariai sėkmingai pasiekė paskutinį šio ralio bivaką.


Antradienį Maroke lenktyniaujantys dalyviai turėjo įveikti ilgiausią ralio greičio ruožą – jį sudarė net 343 sportiniai kilometrai. Važiuoti kelis šimtus kilometru turėjo ir likusieji komandų nariai – iš Zagoros miesto ralio miestelis kėlėsi į Merzugą. Nors visas dėmesys krypsta į lenktynininkus, veiksmo netrūko ir palaikančiam personalui – išvažiuojant iš bivako susidarė sunkvežimių spūstys, kuriems klampus smėlis tapo sunkiai įveikiama užduotimi. Laimei, visi „CFMOTO Thunder Racing Team“ nariai sėkmingai pasiekė paskutinį šio ralio bivaką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasiekęs finišą Gaetanas Martinezas pasakojo, jog nors tai ir buvo ilgiausias ralio greičio ruožas, buvo panašus į ankstesnius: „Trasų danga buvo labai skirtinga. Vėl gavome daug aštrių akmenų, bet pavyko išsaugoti sveikas padangas. Pabaigoje navigacija tapo kiek sudėtingesnė. Pasiekėme dideles Merzugos kopas – daugelis ten strigo ir pats prieš pradėdamas važiuoti jose turėjau abejonių, bet keturratis pravažiavo visur, kur reikėjo. Labai gera patirtis.“

REKLAMA



„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje


„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje


„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje


„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje


„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje


Jo komandos draugas Mindaugas Skudutis taip pat finišavo be didesnių nutikimų, tačiau jau antrą dieną iš eilės kvietė medikų sraigtasparnį trasoje stovinčiam kolegai: „Ilgiausias greičio ruožas šiame ralyje įveiktas – gedimų beveik nebuvo, išskyrus vieną: važiuojant pradėjo dingti trauka, o sustojus degalų papildymo zonoje keturratis nebesivedė. Tiesa, pavyko susiremontuoti ir papildomo laiko dėl to nesugaišau, nors turėjau papildomo streso. O daugiau viskas gerai. Trasos pabaigoje teko važiuoti apie 20 kilometrų kopomis, bet jos man labai patinka, tad mėgavausi. Nors fiziškai išsunkė stipriai.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat, panašu, jau turiu draugų, skraidančių medikų sraigtasparniu. Po užpylimo zonos pamačiau stovintį kitą keturračio lenktynininką. Pristabdžius paklausti ar viskas gerai jis sakė, jog yra išsekęs ir blogai jaučiasi. Pats bandė skambinti medikams, tačiau jo įranga neveikė, tai iškviečiau pats ir kartu palaukiau atvykstančių.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje
„CFMOTO Thunder Racing Team“ Maroko ralyje

M. Skudutis su šypsena pasakojo, kad iš sraigtasparnio išlipęs medikas pasisveikino nustebęs, kad juos iškvietė ir vėl tas pats žmogus kaip vakar: „Prašė pasakyti savo startinį numerį ir žadėjo būtinai perduoti teisėjams. Normali praktika, kad laiką, praleistą suteikiant pagalbą kitam dalyviui, atima iš rezultato.“


Trečiadienį sportininkams teks įveikti 153 kilometrų greičio ruožą, po kurio lauks finišo arka. Nors finišas atrodo ranka pasiekiamas, džiaugtis galima tik jį pasiekus. Dalyvių vėl lauks aštrūs akmenys, smėlis ir aukštos Merzugos kopos.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų