Priežasčių susidomėti šiuo modeliu yra ne viena ir ne dvi. Nepaisant eksterjero dizaino, „Cadillac CT5-V“ siūlo kelis mums labai patinkančius ingredientus – tai 6 cilindrų benzininį variklį, galinius varančiuosius ratus bei gerokai patrauklesnę kainą.
Bent jau Jungtinėse Valstijose, į „Audi S4“, „BMW M340i“ ir „Mercedes-Benz C43 AMG“ vairuotojus orientuotas modelis yra maždaug 10 tūkst. dolerių pigesnis už savo konkurentus, bet tai nereiškia, jog jis – prastesnis.
Jau standartinėje įrangoje gaunate 10 laipsnių automatinę transmisiją, „Brembo“ stabdžių sistemą, beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą, riboto praslydimo diferencialą, adaptyvius amortizatorius, oda padengtas sėdynes, skaitmeninį prietaisų skydelį, dviejų zonų klimato kontrolę bei melomanų ausis džiuginančią garso sistemą.
Sportiškiausia „CT5“ modelių šeimos versija – „CT5-V“, bus varoma 3 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 360 arklio galių ir 542 Nm sukimo momentą.
Gamintojas, deja, neatskleidė parametrų, kurie leistų suprasti ar „CT5-V“ yra greitesnis už pagrindinius konkurentus, tačiau atsižvelgiant į „Cadillac“ pateiktus duomenis, labai stipriai nenustebtume, jeigu „CT5-V“ iki 100 km/val. įsibėgėtų per mažiau nei 5 sekundes ir pasiektų maksimalų 250 km/val. greitį.