Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojai vis dažniau paskelbia, jog pasiekė vienokį ar kitokį proveržį elektromobiliams skirtų baterijų technologijoje. Visi išimtinai žino, jog technologiškai pažangesnės baterijos elektromobiliams yra tiesioginis raktas į didesnį efektyvumą, ilgesnį nuvažiuojamą atstumą ir svarbiausia – patrauklumą masėms, tačiau buvęs „
Tesla“ inžinierius mano kitaip.
„
Toyota“ neperseniausiai pasigyrė, jog bendradarbiaujant su „Panasonic“, jiems pavyko sukurti bateriją, kurią pilnai įkrauti pavyksta vos per 15 minučių. Nors gamintojas nenurodė baterijos talpos, tačiau šiandien yra žinoma, jog „
Toyota“ ir „Panasonic“ sparčiai vysto kieto būvio baterijų technologiją apie kurią svajoja kone visi.
Į naujos kartos baterijų technologiją šiandien investuoja „Volkswagen“ grupė, „PSA“ koncernas ir netgi Bilas Geitsas, kurį galime laikyti kone didžiausiu filantropu žmonijos istorijoje. Vis dėlto, buvęs „Tesla“ inžinierius turi kitokią nuomonę.
Gene Berdichevsky, kadaise dirbęs „Tesla“ bendrovėje, teigia, jog kietojo būvio baterijos nėra ta technologija, kuri išgelbės elektromobilius ir tikrai nesukels revoliucijos automobilių pramonėje.
Specialisto teigimu, daugiausiai potencialo, vis dar, turi ličio jonų baterijos, mat naujoji technologija nėra pasirengusi susidoroti su iškylančiais sunkumais. Pavyzdžiui, inžinierius sako, jog kietojo būvio baterijos yra ypatingai jautrios net ir menkiausiems pažeidimams. Pastarieji gali sukelti labai skaudžius padarinius, dėl kurių vairuotojai tiesiog išsigąs efektyvios, bet pavojingos technologijos.
Gene Berdichevsky taip pat sako, jog perėjimas prie kietojo būvio baterijų kainuos ne milijonus, bet milijardus. Milžiniškas investicijas turės paaukoti ne tik gamintojai, bet ir vyriausybės, kurios pastaruoju metu yra linkusios skatinti žmones persėsti į elektromobilį.
Automobilių gamintojai vis dažniau paskelbia, jog pasiekė vienokį ar kitokį proveržį elektromobiliams skirtų baterijų technologijoje. Visi išimtinai žino, jog technologiškai pažangesnės baterijos elektromobiliams yra tiesioginis raktas į didesnį efektyvumą, ilgesnį nuvažiuojamą atstumą ir svarbiausia – patrauklumą masėms, tačiau buvęs „
Tesla“ inžinierius mano kitaip.
„
Toyota“ neperseniausiai pasigyrė, jog bendradarbiaujant su „Panasonic“, jiems pavyko sukurti bateriją, kurią pilnai įkrauti pavyksta vos per 15 minučių. Nors gamintojas nenurodė baterijos talpos, tačiau šiandien yra žinoma, jog „
Toyota“ ir „Panasonic“ sparčiai vysto kieto būvio baterijų technologiją apie kurią svajoja kone visi.
Į naujos kartos baterijų technologiją šiandien investuoja „Volkswagen“ grupė, „PSA“ koncernas ir netgi Bilas Geitsas, kurį galime laikyti kone didžiausiu filantropu žmonijos istorijoje. Vis dėlto, buvęs „Tesla“ inžinierius turi kitokią nuomonę.
Gene Berdichevsky, kadaise dirbęs „Tesla“ bendrovėje, teigia, jog kietojo būvio baterijos nėra ta technologija, kuri išgelbės elektromobilius ir tikrai nesukels revoliucijos automobilių pramonėje.
Specialisto teigimu, daugiausiai potencialo, vis dar, turi ličio jonų baterijos, mat naujoji technologija nėra pasirengusi susidoroti su iškylančiais sunkumais. Pavyzdžiui, inžinierius sako, jog kietojo būvio baterijos yra ypatingai jautrios net ir menkiausiems pažeidimams. Pastarieji gali sukelti labai skaudžius padarinius, dėl kurių vairuotojai tiesiog išsigąs efektyvios, bet pavojingos technologijos.
Gene Berdichevsky taip pat sako, jog perėjimas prie kietojo būvio baterijų kainuos ne milijonus, bet milijardus. Milžiniškas investicijas turės paaukoti ne tik gamintojai, bet ir vyriausybės, kurios pastaruoju metu yra linkusios skatinti žmones persėsti į elektromobilį.