• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Amerikietiški automobiliai dažnai peikiami dėl įvairiausių dalykų. Tai surinkimo kokybė prasta, tai per „minkšta“ pakaba, tai per ėdrus variklis, tačiau norint surasti priekabių, net ir pats tobuliausias automobilis atrodys kaip XVII amžiuje sukonstruotas vežimas. 
Rugsėjo mėnesį Jums pristatėme 1989 metais pristatytą „Oldsmobile Toronado Trofeo“. Šis automobilis nuo kitų skyrėsi tuo, jog turėjo aniems laikams nebūdingą technologiją - lietimui jautrų ekraną. Tačiau atrodo, kad „Oldsmobile“ buvo ne pirmasis automobilių gamintojas, kuris į savo modelius sumontavo lietimui jautrų ekraną. Pirmasis automobilių gamintojas turėjęs tiek drąsos buvo „Buick“. Taip, tam pačiam koncernui priklausančios markės inžinieriai 1986 metais pristatė „Buick Riviera“, kuris turėjo paprastą, tačiau inovatyvų prietaisą, dėl kurio daugelis žmonių dabar net neįsivaizduoja modernaus automobilio.

Amerikietiški automobiliai dažnai peikiami dėl įvairiausių dalykų. Tai surinkimo kokybė prasta, tai per „minkšta“ pakaba, tai per ėdrus variklis, tačiau norint surasti priekabių, net ir pats tobuliausias automobilis atrodys kaip XVII amžiuje sukonstruotas vežimas. 
Rugsėjo mėnesį Jums pristatėme 1989 metais pristatytą „Oldsmobile Toronado Trofeo“. Šis automobilis nuo kitų skyrėsi tuo, jog turėjo aniems laikams nebūdingą technologiją - lietimui jautrų ekraną. Tačiau atrodo, kad „Oldsmobile“ buvo ne pirmasis automobilių gamintojas, kuris į savo modelius sumontavo lietimui jautrų ekraną. Pirmasis automobilių gamintojas turėjęs tiek drąsos buvo „Buick“. Taip, tam pačiam koncernui priklausančios markės inžinieriai 1986 metais pristatė „Buick Riviera“, kuris turėjo paprastą, tačiau inovatyvų prietaisą, dėl kurio daugelis žmonių dabar net neįsivaizduoja modernaus automobilio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

32_54916f636c7ff


Į „Buick Riviera“ montuojama sistema buvo pavadinta „Graphic Control Centre“ vardu. „Buick“ inžinieriai kurdami naujos kartos modelį, norėjo, jog jis turėtų išskirtinę savybę. Tokią, kurios neturėtų nei „Mercedes Benz“, nei kiti „Premium“ segmento automobiliai. Kol daugelis girdavosi šildomomis sėdynėmis ar elektra valdomu stoglangiu, amerikiečiai nusprendė eiti kitu keliu ir sukurti pakankamai primityvią automobilio prietaisų valdymo sistemą, kurios parametrus būtų galima keisti liečiant specialų ekraną.

REKLAMA

20_54916f62b1d56


„GCC“ sistemos dėka vairuotojas galėdavo keisti oro kondicionieriaus darbą, pakeisti radijo stoties dažnį, pasižiūrėti kiek kuro vartoja automobilio variklis. „GCC“ sistema taip pat turėjo kalendorių ir fiksuodavo įvairiausias automobilio bėdas.
„Buick“ šią sistemą į vienintelį savo kompanijos automobilį montavo nuo 1986 iki 1993 metų. Nors šeši metai yra pakankamai ilgas laiko tarpas, tačiau dėl prastų savininkų atsiliepimų, lietimui jautrų ekraną turinčios sistemos tobulinimas buvo nutrauktas, kol galiausiai „Buick“ nusprendė šios sistemos nemontuoti net ir į „Riviera“.




REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų