Švediškas superautomobilis nuo 0 iki 400 km/val. ir nuo 400 km/val. iki 0 užduotį sugebėjo įveikti per 36,44 sekundės! „Bugatti“ tą pačią užduoti įveikė per 41,96 sekundės.
„Agera RS“ automobiliui pasiekti 400 km/val. greitį prireikė 26,88 sekundės. Šį greitį jis pasiekė nuvažiavęs 1,9 kilometro atstumą. Tuo tarpu sustojimo procesas truko 9,56 sekundės.
Ar prisimenate kaip praėjusio mėnesio pradžioje, automobilių gamintojos „Bugatti“ atstovai džiaugėsi pagerinę akceleracijos rekordą? Tuomet vokiško kraujo turintis superautomobilis nuo 0 iki 400 km/val. įsibėgėjo per 32,6 sekundės ir nuo 400 km/val. iki apvalaus nulio sustojo per 9,3 sekundės. Įspūdingi skaičiai!
Tuomet daugelis automanų į šį „Bugatti“ pasiekimą žiūrėjo skeptiškai ir uždavė labai svarbų klausimą - „Įdomu, kaip šiame teste pasirodytų Švedijos pasididžiavimas - „Koenigsegg“? Atrodo, jog šį klausimą išgirdęs gamintojas nusprendė pademonstruoti „Bugatti“ markei kur vėžiai žiemoja.
Spalio 1 dieną, „Koenigsegg“ iš savo dirbtuvių išvarė „Koenigsegg Agera RS“, atsuko jo nosį į ilgą tiesiąją ir sušuko - „Varom!“ Po mažiau nei 40 sekundžių „Koenigsegg“ darbuotojų veiduose atsirado šypsenos, nes ne pats naujausias kompanijos automobilis ne tik pagerino, bet sutriuškino naująjį „Bugatti Chiron“.
Ar prisimenate kaip praėjusio mėnesio pradžioje, automobilių gamintojos „Bugatti“ atstovai džiaugėsi pagerinę akceleracijos rekordą? Tuomet vokiško kraujo turintis superautomobilis nuo 0 iki 400 km/val. įsibėgėjo per 32,6 sekundės ir nuo 400 km/val. iki apvalaus nulio sustojo per 9,3 sekundės. Įspūdingi skaičiai!
Tuomet daugelis automanų į šį „Bugatti“ pasiekimą žiūrėjo skeptiškai ir uždavė labai svarbų klausimą - „Įdomu, kaip šiame teste pasirodytų Švedijos pasididžiavimas - „Koenigsegg“? Atrodo, jog šį klausimą išgirdęs gamintojas nusprendė pademonstruoti „Bugatti“ markei kur vėžiai žiemoja.
Spalio 1 dieną, „Koenigsegg“ iš savo dirbtuvių išvarė „Koenigsegg Agera RS“, atsuko jo nosį į ilgą tiesiąją ir sušuko - „Varom!“ Po mažiau nei 40 sekundžių „Koenigsegg“ darbuotojų veiduose atsirado šypsenos, nes ne pats naujausias kompanijos automobilis ne tik pagerino, bet sutriuškino naująjį „Bugatti Chiron“.