Automobilis naudoja patobulintą 8.0 litrų darbinio tūrio, W16 tipo benzininį variklį, septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę ir keturių varančiųjų ratų pavarą.
Atnaujintas motoras be didelių pastangų sugeba pasiekti net 1485 arklio galias ir 1599 Nm sukimo momentą! Nustebote? Tai dar ne viskas. „Bugatti Chiron“ idealiomis sąlygomis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 2.4 sekundės, 0 - 200 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 6.5 sekundės, 0 - 300 km/val. gali įsibėgėti vos per 13.4 sekundės.
Maksimalus šio automobilio greitis - 420 km/val. Kaip ir ankstesnėse „Bugatti“ automobiliuose, taip ir šiame, maksimalus greitis yra ribojamas elektronikos. Norint padidinti maksimalų greitį bent 5 kilometrais, „Bugatti“ turėtų ne tik sustiprinti pavarų dėžę, visus pakabos komponentus, bet ir sukurti visiškai naujas padangas, kurios galėtų atlaikyti tokį didžiulį spaudimą.
Įdomus faktas - važiuojant maksimaliu greičiu, 100 litrų benzino bakas ištuštės per 10 minučių.
„Bugatti“ inžinierių teigimu, kuriant naująjį automobilį buvo siekiama padidinti „Chiron“ komfortą, pagerinti valdymo savybes, stabilumą. Nemažai dėmesio buvo skirti „Chiron“ širdžiai, kuri dabar didžiausią sukimą sugeba pasiekti labai plačiame - 2000 - 6000 aps/min. diapazone.
„Bugatti“ planuoja iš viso pagaminti 500 naujo modelio vienetų.
Vienas „Chiron“ egzempliorius kainuos 2.4 mln. eurų.