Naujausias „Brabus“ kūrinys – „Brabus Rocket GTS“, kuris bendrovės apibūdinamas kaip „Hyper Gran Tursimo Shooting Brake“. Tai reiškia, jog „Brabus“ užsimanė sukurti automobilį, galintį ilgas distancijas įveikti įspūdingu greičiu, nepaaukojant komforto ar praktiškumo. Būtent todėl „Brabus“ nusprendė jam suteikti „Shooting Brake“ vardu vadinamą formą.
Kadangi „Brabus“ specialistų laukė ir taip sudėtingas modifikacijų projektas, „Brabus“ nepraleido progos naujajam modeliui suteikti keletą papildomų modifikacijų: naujos formos priekinį buferį, „Brabus“ radiatoriaus groteles, išmetimo sistemą ir galinį difuzorių.
„Brabus“ taip pat į pagalbą pasitelkė anglies pluoštą – kiekviena nauja kėbulo detalė buvo pagaminta iš šios medžiagos, jog padėtų sumažinti bendrą automobilio svorį, bet tuo pačiu išlaikytų tvirtumą.
Laikantis visų „Brabus“ tradicijų – automobilio ratus suka net 1 000 arklio galių generuojanti hibridinė jėgainė. Kadangi visi alyva sutepti agregatai atkeliavo iš „SL 63 E-Peformance“ modelio, „Brabus“ puikiai žinojo kokių priemonių imtis, jog galėtų išspausti norimą efektą iš vokiško variklio.
Taigi, standartinio variklio tūris buvo padidintas nuo 4,0 iki 4,5 litro. Variklio skyriuje atsirado du, didesni ir našesni turbokompresoriai. Galiausiai, įdiegus naują variklio valdymo programą, „Brabus“ gali didžiuodamasi teigti, jog šis „Hyper Gran Turismo Shooting Brake“ kiekvieną savininką džiugins 1 000 arklio galių ir 1 250 Nm agregatas.
Dėl saugumo sumetimų, „Brabus“ įdiegė keletą papildomų barjerų. Štai, daugelyje situacijų didžiausias sukimo momentas ribojamas ties 850 Nm žyme. „Brabus“ taip pat apribojo maksimalų greitį ties 317 km/val. riba. Kita vertus, „Brabus Rocket GTS“ vis tiek iki 100 km/val. įsibėgės per 2,6 sekundės, o 200 km/val. žymę pasieks per 9,6 sekundės.
Kol kas nėra aišku kiek „Brabus Rocket GTS“ egzempliorių bendrovė planuoja pagaminti, tačiau ji taip pat pabrėžė, jog kiekvienas egzempliorius bus gaminamas pagal užsakymą.
Numatoma kaina? Ne mažiau kaip 400 000 eurų.