Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors naujos kartos „BMW X5“ prekybos salonuose pasirodys tik šių metų lapkritį, tačiau vokiečiai toliau plečia „X5“ modifikacijų sąrašą.
Šiandien kompanija pristatė pačią galingiausią dyzelinę modifikaciją, kurios ratus suks šešių cilindrų, trijų litrų darbinio tūrio variklis.
Pats galingiausias dyzelinis variklis, kuris bus montuojamas į „X5“, galės pasigirti 381 arklio galių kaimene ir 740 NM sukimo momentu. Galia bus perduodama per „ZF“ aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. „M50d“ ženkliuku pažymėta modifikacija bus komplektuojama tik su keturių varomųjų ratų sistema „xDrive“.
Kompanija teigia, jog visureigis su šiuo varikliu iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5.3 sekundes, pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, o vidutinės kuro sąnaudos bus tik 6.7 litro šimtui kilometrų.
Nors naujos kartos „BMW X5“ prekybos salonuose pasirodys tik šių metų lapkritį, tačiau vokiečiai toliau plečia „X5“ modifikacijų sąrašą.
Šiandien kompanija pristatė pačią galingiausią dyzelinę modifikaciją, kurios ratus suks šešių cilindrų, trijų litrų darbinio tūrio variklis.
Pats galingiausias dyzelinis variklis, kuris bus montuojamas į „X5“, galės pasigirti 381 arklio galių kaimene ir 740 NM sukimo momentu. Galia bus perduodama per „ZF“ aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. „M50d“ ženkliuku pažymėta modifikacija bus komplektuojama tik su keturių varomųjų ratų sistema „xDrive“.
Kompanija teigia, jog visureigis su šiuo varikliu iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5.3 sekundes, pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, o vidutinės kuro sąnaudos bus tik 6.7 litro šimtui kilometrų.