Praėjus dviems metams nuo „BMW X5“ debiuto, 2001 metų pradžioje automobilių gamintoja „BMW“, pristatė netradicinės išvaizdos koncepciją. Detroito automobilių parodos svečiai užsukę į „BMW“ stendą ėjo ne link 3, 5 ar 7 serijos modelių, o prieš „X“ kupė vardu pavadintos koncepcjios.
Ne į vieną „BMW“ automobilį nepanašus „X“ kupė buvo sukurtas tam, jog visas pasaulis pamatytų kokia linkme eina „Premium“ segmento lyderės dizaineriai. „X“ kupė leido „BMW“ kompanijos visus šios markės entuziastus pripratinti prie dramatiškai pasikeitusių kėbulo formų ar žibintų.
Dar viena priežastis, dėl kurios buvo sukurtas „BMW X“ kupė - noras paeksperimentuoti. Tuomet „BMW“ automobilių dizaino departamentui vadovavęs Chrisas Bangle'as svajojo apie automobilį, kuris galėtų sujungti geriausias visureigio ir sportiško kupė savybes. Trumpai tariant, talentingo dizainerio galvoje gimė „Sports Activity Vehicle“ idėja, kurią šiais laikais plėtoja ne vienas gamintojas.
Sukurti šį unikalų hibridą „BMW“ inžinieriams prireikė „X5“ važiuoklės, keturių varančiųjų ratų pavaros ir sportiškai atrodančios kėbulo. Iš aliuminio pagamintas „X“ kupė kėbulas buvo uždėtas ant „X5“ važiuoklės, todėl nenuostabu, jog šis automobilis turėjo tokio pačio ilgio ratų bazę, buvo panašaus pločio ir ilgio. Tuo tarpu kėbulo prošvaisa buvo 10 centimetrų didesnė nei 3 serijos „BMW“ sedano.
Po kupė automobiliams būdingu variklio dangčiu slypėjo 3.0 litrų, šešių cilindrų dyzelinis variklis, kuris buvo pasiskolintas iš mūsų šalyje labai populiaraus „BMW 530d“. 184 arklio galias išvystęs agregatas leido šiam kupė ir visureigio hibridui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per keletą sekundžių ir pasiekti 235 km/val. maksimalų greitį.
Didžiulis sukimo momentas buvo perduodamas per penkių laipsnių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varančiuosius ratus. Automobilio vairuotojas norėdamas perjungti aukštesnę ar žemesnę pavarą, galėjo pasinaudoti specialiomis mentelėmis, esančiomis už vairo.
Būdamas pilnaverčiu „BMW X“ šeimos nariu, Chris'o Bangle'o sukurtas hibridas turėjo visas įmanomas pagalbines sistemas. Automobilio sukibimą su keliu užtikrindavo keturių varančiųjų ratų sistema, „DSC-X“ stabilumo kontrolė, kalno nusileidimo kontrole. Šios ir kitos pagalbinės sistemos leisdavo „BMW X“ kupė nebijot vietų, kuriose nėra kelių. Vis dėlto, taip buvo teigiama tik gamintojo išplatintame spaudos pranešime. Niekas tikroje bekelėje „BMW X“ kupė neišbandė ir greičiausiai niekada neišbandys.