Antrasis modelis, kuris šią savaitę pradėjo riedėti nuo konvejerio – gerokai aukštesnės klasės 8 serijos kabrioletas, kurio gamyba prasidėjo keturiais mėnesiais vėliau negu kupė.
Šešiaženklę sumą kainuojantis kabrioletas konvejeriu dalinsis su kitais, itin populiariais ir daugelio gerbiamais modeliais: 5 serijos ir 7 serijos sedanais.
„BMW“ po labai ilgos pertraukos sugrįš į automobilių segmentą, kuriame iki šiol dominuodavo S klasė ar „Bentley Continental GT“.
Kovo mėnesį „BMW“ atstovybėse pasirodysiantis kabrioletas bus komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: 8 cilindrų benzininiu ir 6 cilindrų dyzeliniu.
Benzininis variklis daugelį turėtų pradžiuginti 530 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą išvystančia arklių kaimene. Jeigu turite kitokį supratimą apie automobilius ir manote, jog tokio tipo mašina gali turėti dyzelinį variklį – puiku. 6 cilindrų dyzelis išvystys 320 arklio galių ir milžinišką 680 Nm sukimo momentą. Įspūdingi parametrai, kurie nublanks prie prabangaus viešbučio įėjimo.