Paveldėjo „BMW M8 GTE“ genus
Birželį oficialiai debiutavusio „BMW 8 Gran Coupe“ modelio dinamiškoji versija buvo kurta lygiagrečiai su ištvermės lenktynėms skirtu „BMW M8 GTE“, natūraliai paveldėdama autentišką dinamiškumą ir vairavimo preciziką užtikrinančius sprendimus: žemą svorio centrą, plačias tarpvėžes, lengvesnę konstrukciją, kurioje panaudotas aliuminis, magnis, o stogas pagamintas iš anglies pluoštu armuoto plastiko.
„BMW M8 Gran Coupe“ montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem „M TwinPower Turbo“ technologijos turbokompresoriais išvysto 441 kW/600 AG galią ir 750 Nm sukimo momentą, o „Competition“ versijoje programinė įranga leidžia generuoti 460 kW/625 AG pajėgumą. Vidutinės šio modelio degalų sąnaudos siekia 10,5-10,7 litro benzino šimtui kilometrų, o CO2 emisija – 240-244 g/km. Nuo 0 iki 100 km/val. jis gali pagreitėti vos per 3,3 sek. (3,2 sek. pasirinkus „Competition“ versiją).
„BMW M8 Competition Gran Coupe“ modelio variklio aušinimo ir tepalo cirkuliacijos sistemos specialiai pritaikytos žiedinių lenktynių režimui, o elektronikos valdoma sportinė išmetimo sistema sukuria autentišką garsą.
Variklio galia ratams perduodama per aštuonių laipsnių automatinę „M Steptronic“ greičių dėžę su itin greitai ir preciziškai pavaras parenkančia „Drivelogic“ sistema. Išmani visų varomų ratų „M xDrive“ sistema veikia kartu su elektronikos aktyviai valdomu galinės ašies „M“ diferencialu ir tiksliai perduoda sukimo momentą pagal komandas akceleratoriumi. Vairuotojas gali rinktis iš trijų galios perdavimo ratams režimų: 4WD, sportinio 4WD ir 2WD su galine varančia ašimi bei deaktyvuota stabilumo kontrolės sistema.
Įdiegta viena svarbiausių naujovių
Standartinėje įrangoje „BMW M8 Gran Coupe“ montuojama adaptyvi „M“ pakaba su elektroniškai kontroliuojamais amortizatoriais, „M Servotronic“ vairo stiprintuvu ir dinamine stabilumo kontrolės sistema, kuri vairuotojui leidžia pasirinkti itin sportiškų nustatymų „M Dynamic Mode“ parinktį.
Viena svarbiausių „M“ padalinio naujienų – reguliuojamo pojūčio stabdžių sistema – įdiegta ir šiame modelyje. „M“ padalinio inžinieriai suteikė galimybę „BMW M8 Gran Coupe“ vairuotojams rinktis stabdžių pedalo pojūčio nustatymus tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų, tarp kurių pagrindinis skirtumas bus stabdymui reikalingos jėgos poreikis ir tiesioginio grįžtamojo ryšio pojūtis.
Specialus mygtukas leidžia akimirksniu pasiekti variklio, amortizatorių, vairo, stabdžių bei „M xDrive“ sistemų valdymo parinktis. Du iš anksto individualiai nusistatytus šių sistemų parinkčių derinius vairuotojas galės valdyti vienu spustelėjimu aiškiai matomais „M“ mygtukais.
Specialiai „Competition“ versijos savininkams sukonfigūruoti „Road“, „Sport“ ir „Track“ režimai – pastarajame išjungiamos visos su vairavimu tiesiogiai nesusijusios funkcijos, leidžiant vairuotojui susikoncentruoti tik į kelią ir maksimaliai priartėti prie lenktynininkų patiriamų emocijų trasoje.
Tradiciniai „M“ padalinio atributai
Automobilio eksterjeras išsiskiria tradiciniais „M“ padalinio atributais: dinamiška stogo linija, platesnėmis oro įsiurbimo angomis, dvigubomis radiatoriaus grotelėmis, difuzoriaus elementais galiniame buferyje bei sudvigubinta išmetimo sistema.
„BMW M8 Gran Coupe“ salonas be gausių aukštos kokybės apdailos elementų ir ilgo pasirenkamos įrangos sąrašo pasižymi ir solidžia erdve dėl 200 milimetrų ilgesnio atstumo tarp ašių, nei tradiciniame dvejų durelių „BMW M8 Coupe“ modelyje.
Keliaujančiųjų automobiliu patogumui jau standartinėje įrangoje sumontuotos sportinės unikalaus odos rašto „M“ sėdynės, „BMW Live Cockpit Professional“ multimedijos bei navigacijos sistema, taip pat išmanioji pagalbos sistema „BMW Intelligent Personal Assistant“, „M“ dizaino projekcinis „Head-up“ ekranas, parkavimo pagalbininkas ir kitos vairuotojo pagalbinės sistemos, lazeriniai priekinių šviesų žibintai su automatinio neakinimo funkcija, bevielis telefonų įkrovimas, skaitmeninis raktas išmaniajame telefone.
„BMW M8 Gran Coupe“ ir „BMW M8 Competition Gran Coupe“ keliuose išvysime nuo 2020 metų sausio. Oficialios atstovybės Lietuvoje „Krasta Auto“ salonuose jis kainuos nuo 171 tūkst. 290 Eur.