Ši technologija pirmą kartą buvo išbandyta 2022 metais Dingolfingo gamykloje, o po sėkmingų testų ji pradėta taikyti serijinėje gamyboje.
Dabar tokio pobūdžio automatizacija jau veikia ir Leipcige, kur numatoma, kad iki 90 proc. automobilių galės judėti gamyklos teritorijoje be vairuotojo.
Ateityje technologija bus diegiama ir kitose gamyklose, įskaitant Regensburgą, Oksfordą bei naująją gamyklą Debrecene (Vengrija), kur jau 2025 metais prasidės naujojo modelio iX3 serijinė gamyba.
Kaip veikia ši sistema?
BMW teigia, kad savarankiškas automobilių judėjimas leidžia transporto priemonėms įveikti daugiau nei kilometro atstumą iš surinkimo cechų iki gamyklos testavimo zonos ar logistikos aikštelių.
Pavyzdžiui, Dingolfinge sistema jau taikoma BMW 5 ir 7 serijos modeliams, o Leipcige – MINI Countryman ir kitiems BMW automobiliams.
Automatizuotą judėjimą užtikrina moderni LIDAR jutiklių infrastruktūra ir judėjimo planavimo sistema, valdoma debesų kompiuterijos pagrindu.
Ši technologija visiškai nepriklauso nuo transporto priemonių komplektacijos – automobiliai juda naudodami išorinius jutiklius ir išorinį valdymą.
BMW numato toliau plėsti automatizuoto judėjimo projektą. Ateityje ši technologija bus pritaikoma ne tik gamyklose, bet ir testavimo zonose bei lauke esančiose logistikos aikštelėse.
Įmonė tikisi, kad vis labiau autonomiški automobiliai galės dar labiau didinant efektyvumą ir mažinant žmogiškųjų klaidų riziką.