Pernai pristatytas prabangus SUV yra 18 cm ilgesnis nei įprastas „Bentayga“ modelis, todėl didesnė erdvė ir inovacijos leido sukurti vieną patogiausių automobilių rinkoje. Prancūzijoje vykusiuose rinkimuose dalyvavo 190 modelių, kurie reprezentavo 47 skirtingus automobilių gamintojus. Kaip pasakoja rinkimų organizatorius Lionelis Robertas, naujasis „Bentley“ flagmanas savo prabanga ir komfortu gali sužavėti ne tik keleivius, bet ir vairuotoją.
„Bentayga EWB“ savyje elegantiškai apjungia komfortą ir savo įgimtą dinamiką bei galią. Sėdus prie „Bentley“ vairo, vairuotojas gali jausti kelią ir visišką automobilio kontrolę, bet tuo pačiu mėgautis išskirtiniu patogumu. Dėl pirmąkart pasaulyje panaudotų inovatyvių sėdynių, „Bentayga EWB“ tampa modeliu, kurį ne tik smagu vairuoti, bet ir gera mėgautis komfortu keleivio sėdynėje“, – po apdovanojimų kalbėjo jis.
Komforto mokslas
Nuo pat premjeros gamintojas šį modelį vadina savo flagmanu, nes gale sėdintys turi daugiau erdvės nei limuzine „Bentley Mulsanne“. Tiesa, „Bentayga EWB“ komfortas atsirado ne tik iš didesnės erdvės keleiviams. Čia panaudotos komforto inovacijos, kol kas nebuvo pristatytos jokiame kitame „Bentley“ modelyje.
Didžiausia naujiena – papildomai užsakomos „Bentley Airline Specification“ sėdynės, kurtos atsižvelgiant į naujausius klinikinius tyrimus bei konsultuojantis su medikais bei audinių manipuliacijos ekspertais. Jos rūpinasi, kad visos kelionės metu keleivių kūno temperatūra užtikrintų gerą savijautą, o išmani masažo funkcija neleidžia užsisėdėti.
Tyrimai parodė, kad netaisyklingai sėdintis žmogus kvėpuoja neefektyviai, o užsisėdėjimas vienoje pozicijoje vargina kūną ir neleidžia atsipalaiduoti. Turėdami šiuos duomenis „Bentley“ sukūrė sėdynes, kurios mažais judesiais koreguoja sėdėseną ir kūno padėtį. Per 3 valandas ši sistema 177 skirtingose nugaros ir kojų vietose gali pakoreguoti kūno padėtį. Taip keleiviai nesijaučia pavargę ir net po ilgos kelionės iš automobilio išlipa energingi bei pailsėję.
Keliavimas pirmąja klase
Svarbu paminėti, kad tokias mažas kūno korekcijas gali padaryti tik „Bentley“ naudojama sėdynių masažo sistema. Standartinėse sėdynėse dažniausiai montuojami masažo varikliukai, kurių judesiai yra linijiniai ir orientuoti į vieną tašką. Tuo tarpu „Bentley Airline Specification“ sėdynėse sumontuotos specialios masažo pagalvėlės, kurios išsiplečia ir susitraukia. Jų masažas pasižymi subtilumu ir natūralumu.
Taip pat moksliškai įrodyta, kad žmonių gera savijauta stipriai priklauso nuo optimalios kūno temperatūros. Todėl „Bentley Bentayga EWB“ sėdynėse veikiantys jutikliai kas 25 milisekundes itin tiksliai matuoja keleivių kūno paviršiaus temperatūrą bei drėgmę. Tuo tarpu automatinė klimato kontrolės sistema pagal šiuos duomenis keleivio kūną gali šildyti vienoje vietoje ir vėsinti kitoje. Taip kelionės metu palaikoma kūno temperatūra, kuri padeda mažinti streso lygį ir užtikrina gerą savijautą.
Negana to, už priekinio keleivio esanti galinė „Bentley Airline Specification“ sėdynė gali atsilošti 40 laipsnių kampu, o priekinė sėdynė pasislenka į priekį, sukurdama dar daugiau erdvės gale. Taip pat iš jos atsilenkia speciali lentynėlė kojoms pasidėti. Tokioje pozicijoje sėdintis žmogus gali maksimaliai atsipalaiduoti žiūrėdamas savo vaizdo turinį per papildomai užsakomus ekranus arba nusnausti.
Vizualinė estetika
Kurdami „Bentayga EWB“ inžinieriai pasirūpino ne tik tuo, kaip mes jaučiamės ir bet ir ką matome. Iki šiol šviečiančios durų apdailos iki šiol buvo matytos tik konceptiniame „Bentley“ modelyje EXP 100 GT. „Diamond Illumination“ apšvietimas buvo pirmąkart panaudotas „Bentayga EWB“ salone. Priekinėse duryse yra po 12, o galinėse po 22 LED lemputes kurios šviečia per smulkias apdailos skylutes ir sukuria itin jaukią bei nematytą atmosferą.
Gamintojas planuoja, kad „Bentley Bentayga EWB“ sudarys 45 proc. visų „Bentayga“ pardavimų. „Bentley Vilnius“ komanda jau dabar pasiruošusi priimti šiuo modeliu susidomėjusius klientus ir patiems iš arčiau susipažinti su naujuoju „Bentley“ flagmanu.