Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nesvarbu kurioje šalyje gyventumėte, joje tikrai galima surasti gausų kiekį apleistų pastatų. Kai kurie iš jų stovi centrinėje didžiųjų miestų dalyje, kiti - nutolę 20, 50 ar net 150 kilometrų nuo didesnio miesto.
Žmonės, kurie nuolatos ieško nuotykių ir mėgsta vaikščioti po apleistus pastatus, labai dažnai suranda labai įdomių dalykų. Nuo senų laikrodžių, paveikslų iki įrankių ir net automobilių.
Belgijoje gyvenantis vaikinas kartu su savo draugais nuolatos mėgsta aplankyti šioje šalyje esančius apleistus pastatus ar gamyklas. Paskutinė šio vaikino kelionė buvo ne tik labai įdomi, bet ir sėkminga, ypač jeigu žiūrėtume iš automobilių entuziasto perspektyvos.
Prieš Jūsų akis - „BMW E3“, o tiksliau - „BMW E3 3.3Li“. Prabangiausias to meto „BMW“ markės modelis, kuris padėjo labai tvirtus pamatus 7 serijos modelių šeimai. Pirmą kartą pristatytas 1968 metais, pagrindinis „Mercedes Benz“ konkurentas buvo gaminamas iki 1977 metų. Per šį devynerių metų laikotarpį „BMW“ pardavė daugiau nei 220 tūkst. vienetų. Kaip pirmam bandymui, tai buvo labai geras rodiklis.
Šiame apleistame pastate buvo surasta pati brangiausia „E3“ modelio modifikacija - „E3 3.3Li“. Ši modelio versija turėjo ilgesnę ratų bazę, 3.3 litro darbinio tūrio variklį, išvystantį 197 arklio galias.
Gaila, jog automobilio kėbulas ir kitos išorinės dalys yra ne pačios geriausios būklės, tačiau kaip bebūtų keista, automobilio interjeras atrodo pakankamai neblogai išsilaikęs.
Nesvarbu kurioje šalyje gyventumėte, joje tikrai galima surasti gausų kiekį apleistų pastatų. Kai kurie iš jų stovi centrinėje didžiųjų miestų dalyje, kiti - nutolę 20, 50 ar net 150 kilometrų nuo didesnio miesto.
Žmonės, kurie nuolatos ieško nuotykių ir mėgsta vaikščioti po apleistus pastatus, labai dažnai suranda labai įdomių dalykų. Nuo senų laikrodžių, paveikslų iki įrankių ir net automobilių.
Belgijoje gyvenantis vaikinas kartu su savo draugais nuolatos mėgsta aplankyti šioje šalyje esančius apleistus pastatus ar gamyklas. Paskutinė šio vaikino kelionė buvo ne tik labai įdomi, bet ir sėkminga, ypač jeigu žiūrėtume iš automobilių entuziasto perspektyvos.
Prieš Jūsų akis - „BMW E3“, o tiksliau - „BMW E3 3.3Li“. Prabangiausias to meto „BMW“ markės modelis, kuris padėjo labai tvirtus pamatus 7 serijos modelių šeimai. Pirmą kartą pristatytas 1968 metais, pagrindinis „Mercedes Benz“ konkurentas buvo gaminamas iki 1977 metų. Per šį devynerių metų laikotarpį „BMW“ pardavė daugiau nei 220 tūkst. vienetų. Kaip pirmam bandymui, tai buvo labai geras rodiklis.
Šiame apleistame pastate buvo surasta pati brangiausia „E3“ modelio modifikacija - „E3 3.3Li“. Ši modelio versija turėjo ilgesnę ratų bazę, 3.3 litro darbinio tūrio variklį, išvystantį 197 arklio galias.
Gaila, jog automobilio kėbulas ir kitos išorinės dalys yra ne pačios geriausios būklės, tačiau kaip bebūtų keista, automobilio interjeras atrodo pakankamai neblogai išsilaikęs.