Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Traukos varžybos iš kitų išsiskiria tuo, jog jose gali dalyvauti bet koks automobilis. Nesvarbu kuriais ratais jis būtų varomas, nesvarbu kokio galingumo motorą jis turi. Visgi, kai greičio ištroškę automanai užsibrėžia tikslą įveikti pačius greičiausius, kiekvienas iš Jūsų gali tikėtis išvyti tikrą bombą.
Puikus to pavyzdys yra štai ši „Honda Integra“ su pakankamai kukliu turbo-benzininiu varikliu, iš pradžių metė iššūkį traukos varžybų karalienei - „Chevrolet Corvette“. Milžinišką 8 cilindrų motorą turintis automobilis kuo puikiausiai tinka 1/4 mylios varžyboms, nes amerikietiškas motoras labai lengvai pasiduoda modifikacijoms ir nuo europietiškų ar japoniškų variklių išsiskiria milžinišku sukimo momentu.
Tačiau kukliajai „Integra“ tai visiškai nemotais, nes priekiniais ratais varomas automobilis turi net 900 arklio galių išspaudžiantį agregatą. To pilnai užteko pažeminti „Chevrolet Corvette“ ir žengti į finalą, kuriame laukė tikras žvėris - 1500 arklio galių jėgainę turintis „Lamborghini Gallardo“.
Įveikti šį monstrą nebus lengva, tačiau „Integra“ turi vieną pranašumą - mažesnį svorį.
Traukos varžybos iš kitų išsiskiria tuo, jog jose gali dalyvauti bet koks automobilis. Nesvarbu kuriais ratais jis būtų varomas, nesvarbu kokio galingumo motorą jis turi. Visgi, kai greičio ištroškę automanai užsibrėžia tikslą įveikti pačius greičiausius, kiekvienas iš Jūsų gali tikėtis išvyti tikrą bombą.
Puikus to pavyzdys yra štai ši „Honda Integra“ su pakankamai kukliu turbo-benzininiu varikliu, iš pradžių metė iššūkį traukos varžybų karalienei - „Chevrolet Corvette“. Milžinišką 8 cilindrų motorą turintis automobilis kuo puikiausiai tinka 1/4 mylios varžyboms, nes amerikietiškas motoras labai lengvai pasiduoda modifikacijoms ir nuo europietiškų ar japoniškų variklių išsiskiria milžinišku sukimo momentu.
Tačiau kukliajai „Integra“ tai visiškai nemotais, nes priekiniais ratais varomas automobilis turi net 900 arklio galių išspaudžiantį agregatą. To pilnai užteko pažeminti „Chevrolet Corvette“ ir žengti į finalą, kuriame laukė tikras žvėris - 1500 arklio galių jėgainę turintis „Lamborghini Gallardo“.
Įveikti šį monstrą nebus lengva, tačiau „Integra“ turi vieną pranašumą - mažesnį svorį.