Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Savo noriu bandomaisiais triušiais tapęs elektrinių „
Tesla“ automobilių vairuotojai, kiekvieną dieną tęsia „Full Self-Driving“ sistemos bandymus realiuose bendro naudojimo keliuose ir, žinoma, su visu pasauliu dalinasi savo įžvalgomis.
Visapusišką autonomiškumo galimybę suteikianti sistema kelia didžiulį susidomėjimą, mat būtent ji gali parodyti, jog autonominiai automobiliai gali tapti visiems prieinama transporto priemone dar šį dešimtmetį. Vis dėlto, kaip ir daugelis kitų pavyzdžių, kurie dar nėra išlipę ši „Beta“ stadijos, taip ir „Full-Self Driving“ sistema turi nemažai trūkumų.
Tūkstančius sekėjų turintis „AI Addict“ kanalo įkūrėjas išbandė naujausią „Full Self-Driving“ programinės įrangos versiją. Per maždaug 20 minučių trukusį bandomąjį važiavimą, „Tesla“ sumaišė eismo juostas, vos nepartrenkė pėsčiojo ir, atrodo, pasimėtė, kai vairuotojas pabandė perimti automobilio valdymą.
Jeigu automobilio bandymą surengęs „Tesla“ demonstruojamoms klaidoms yra atlaidesnis, šią demonstraciją įvertinę komentatoriai negailėjo kritikos „Tesla“ ir šios bendrovės lyderiui Elonui Muskui.
„Vien dėl bet kurios sistemos pademonstruotų klaidų, vairuotojo testas būtų neišlaikytas, tad kodėl, po velnių, „Tesla“ apskritai išleido šį atnaujinimą?“, – piktinosi komentatorius.
„Atrodo, kad miestas buvo tuščias. Neįsivaizduoju, kiek avarijų ši sistema sukels tokiuose judriuose Europos miestuose kaip Paryžius“, – įžvalgomis dalijosi komentatorius.
Nepaisant retkarčiais keisto ar pavojingo automobilio elgesio, bandymai bendro naudojimo keliuose yra vienintelis kelias padėti šiai sistemai išmokti kaip ji turi elgtis realistiškose, gyvenimiškose situacijose. Automobilių gamintojai puikiai žino, jog kiekviena sistema idealiomis sąlygomis galėtų veikti nepriekaištingai, tačiau realus pasaulis priverčia vairuotojus kasdien spręsti įvairiausius rebusus, kurie išmanioms sistemoms dar nėra lengvai išsprendžiami.
Savo noriu bandomaisiais triušiais tapęs elektrinių „
Tesla“ automobilių vairuotojai, kiekvieną dieną tęsia „Full Self-Driving“ sistemos bandymus realiuose bendro naudojimo keliuose ir, žinoma, su visu pasauliu dalinasi savo įžvalgomis.
Visapusišką autonomiškumo galimybę suteikianti sistema kelia didžiulį susidomėjimą, mat būtent ji gali parodyti, jog autonominiai automobiliai gali tapti visiems prieinama transporto priemone dar šį dešimtmetį. Vis dėlto, kaip ir daugelis kitų pavyzdžių, kurie dar nėra išlipę ši „Beta“ stadijos, taip ir „Full-Self Driving“ sistema turi nemažai trūkumų.
Tūkstančius sekėjų turintis „AI Addict“ kanalo įkūrėjas išbandė naujausią „Full Self-Driving“ programinės įrangos versiją. Per maždaug 20 minučių trukusį bandomąjį važiavimą, „Tesla“ sumaišė eismo juostas, vos nepartrenkė pėsčiojo ir, atrodo, pasimėtė, kai vairuotojas pabandė perimti automobilio valdymą.
Jeigu automobilio bandymą surengęs „Tesla“ demonstruojamoms klaidoms yra atlaidesnis, šią demonstraciją įvertinę komentatoriai negailėjo kritikos „Tesla“ ir šios bendrovės lyderiui Elonui Muskui.
„Vien dėl bet kurios sistemos pademonstruotų klaidų, vairuotojo testas būtų neišlaikytas, tad kodėl, po velnių, „Tesla“ apskritai išleido šį atnaujinimą?“, – piktinosi komentatorius.
„Atrodo, kad miestas buvo tuščias. Neįsivaizduoju, kiek avarijų ši sistema sukels tokiuose judriuose Europos miestuose kaip Paryžius“, – įžvalgomis dalijosi komentatorius.
Nepaisant retkarčiais keisto ar pavojingo automobilio elgesio, bandymai bendro naudojimo keliuose yra vienintelis kelias padėti šiai sistemai išmokti kaip ji turi elgtis realistiškose, gyvenimiškose situacijose. Automobilių gamintojai puikiai žino, jog kiekviena sistema idealiomis sąlygomis galėtų veikti nepriekaištingai, tačiau realus pasaulis priverčia vairuotojus kasdien spręsti įvairiausius rebusus, kurie išmanioms sistemoms dar nėra lengvai išsprendžiami.