Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prancūzai yra karštų hečbekų pionieriai. „Peugeot" ir „Renault" turi ilgametę patirtį šiame segmente, todėl nenuostabu, jog kaskart kai pasirodo naujas sportiškas modelis, daugelis automobilių entuziastų trina rankomis.
„Renault" prieš gerą dešimtmetį pradėjo kurti mažus, greitus, prieinamus ir nuostabius galingus hečbekus. Naujausioji „Renault" markės interpretacija yra šiek tiek kitokia negu anksčiau pasirodę modeliai.
Didžiausia naujovė yra mažesnio darbo tūrio variklis ir turbina. 1,6 litro agregatas, kuris išvysto 200 arklio galių. Taip pat kita naujovė, kuri ne visiems gali patikti - dvigubos sankabos pavarų dėžė.
Pats laikas išsiaiškinti ko vertas naujasis mažylis.
Prancūzai yra karštų hečbekų pionieriai. „Peugeot" ir „Renault" turi ilgametę patirtį šiame segmente, todėl nenuostabu, jog kaskart kai pasirodo naujas sportiškas modelis, daugelis automobilių entuziastų trina rankomis.
„Renault" prieš gerą dešimtmetį pradėjo kurti mažus, greitus, prieinamus ir nuostabius galingus hečbekus. Naujausioji „Renault" markės interpretacija yra šiek tiek kitokia negu anksčiau pasirodę modeliai.
Didžiausia naujovė yra mažesnio darbo tūrio variklis ir turbina. 1,6 litro agregatas, kuris išvysto 200 arklio galių. Taip pat kita naujovė, kuri ne visiems gali patikti - dvigubos sankabos pavarų dėžė.
Pats laikas išsiaiškinti ko vertas naujasis mažylis.