Vokietijoje leidžiamas savaitraštis apie automobilius Auto Bild, paskelbė labai įdomią patikimumo ataskaitą, kurioje visas dėmesys buvo skiriamas vidutinio dydžio šeimyniniams automobiliams. Būtent tokie automobiliai yra populiarūs ne tik Vokietijoje, bet ir Lietuvoje.
Kitaip negu daugelis patikimumo atsakaitų, kurios vadovaujasi techninių apžiūrių ir atstovybių duomenimis, Auto Bild žurnalistai automobilius vertina pagal tai kaip jie pasirodė žurnalo ilgalaikiuose bandymuose. Kiekvienas automobilis patekęs į ataskaitą buvo naudojamas kaip kasdieninė transporto priemonė ir per pakankamai trumpą laiką nuvažiuodavo 100.000 kilometrų.
Visos bėdos, neatitikimai ir kiti nesklandumai buvo fiksuojami, pasibaigus 100.000 kilometrų testui, automobiliai buvo išrenkami iki menkiausios detalės. Viskas buvo daroma dėl skaidrumo ir efektyvių rezultatų, kuriais vėliau galės pasinaudoti būsimi automobilių pirkėjai. Galutiniai rezultatai jus tikrai nustebins.
Paskutinėje ataskaitos vietoje surasite siurprizą - Volkswagen Passat B6. Daugelio mėgstamas ir dievinamas automobilis yra tikras galvos skausmas, bent jau taip teigia Auto Bild ekspertai. Daugiausiai bėdų kelia 2 litrų TDI dyzelinis motoras, prasti davikliai, nuolatinės bėdos su DSG pavarų dėžės programine įranga ir rūdys!
Priešpaskutinėje vietoje atsidūrė Renault Laguna. Nežinome kodėl, bet teste dalyvavęs automobilis buvo pagamintas 2002 metais. Tai yra žymiai senesnis modelis negu paskutinę vietą užėmęs Passat. Vis dėlto, automobiliui pravažiavus 33.000 kilometrų, teko pakeisti starterį. Pravažiavus 60.000 kilometrų ribą, teko keisti turbiną.
Dar vienas siurprizas - pirmos kartos Škoda Octavia. Pats populiariausias Škoda markės modelis taip pat atsidūrė dugne. Auto Bild žurnalistų bandytas modelis turėjo problemų su įvairiausiais davikliais, imobilaizeriu, valytuvų motoriuku, nesandaria aušinimo sistema, ne visada veikiančia automatine greičio palaikymo sistema.
Patikimiausių automobilių trejetuke - du japoniški automobiliai. Geriausiai ilgalaikį testą išlaikė Mazda 6, pirmos kartos modelis. Antroje vietoje liko 3 serijos universalas (E91), o trečioje - Honda Accord. Pavyzdžiui, trečią vietą užėmęs Honda markės automobilis turėjo tik dvi „bėdas“. Pravažiavus 62.000 kilometrų ribą, teko pakeisti stabdžių trinkeles ir aušinimo skystį. Pravažiavus 78.000 kilometrus, teko pasikeisti priekinių žibintų lemputę. Viskas.
Tuo tarpu pirmąją vietą užėmusi Mazda 6 buvo kritikuojama tik dėl vieno dalyko - korozijos.
Auto Bild patikimumo ataskaita | ||||
Vieta | Modelis | Pagaminimo metai | Bėdų/Gėdimų skaičius | Balas |
1 | Mk1 Mazda 6 1.8 MZR | 2002 | 0 | 1 + |
2 | BMW 320i Touring E91 | 2006 | 3 | 1 |
3 | Honda Accord Tourer 2.2i 8G D-TEC | 2009 | 2 | 1 - |
4 | Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI | 2005 | 3 | 1 - |
5 | Ford Mondeo 1.8 Turnier Mk3 | 2004 | 3 | 2 |
6 | Opel Vectra C 2.2 16V | 2003 | 3 | 2 |
7 | Mercedes-Benz C 180 K W204 | 2007 | 11 | 2 |
8 | Renault Laguna III 2.0 dCi Grandtour | 2008 | 5 | 2 - |
9 | Audi A4 Avant 2.0 TDI B8 | 2009 | 3 | 2 - |
10 | BMW 318i E46 | 1999 | 4 | 2 - |
11 | Citroën C5 Tourer HDi 140 II | 2009 | 6 | 2 - |
12 | Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI | 2010 | 6 | 2 - |
13 | Toyota Avensis II 2.0 D-Cat | 2004 | 5 | 2 - |
14 | Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier Mk4 | 2007 | 7 | 3 - |
15 | Mercedes-Benz C 220 T CDI W203 | 2002 | 10 | 3 - |
16 | VW Passat B5 Variant VR5 | 1998 | 6 | 4 + |
17 | Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDM 20V | 2007 | 7 | 4 + |
18 | Audi A4 Avant 1.9 TDI B6 | 2002 | 10 | 4 |
19 | Škoda Octavia I Combi 1.9 TDI | 1999 | 11 | 4 |
20 | Renault Laguna II 1.9 dCi | 2002 | 12 | 4 - |
21 | VW Passat Variant 2.0 TDI B6 | 2006 | 12 | 5 |
Vokietijoje leidžiamas savaitraštis apie automobilius Auto Bild, paskelbė labai įdomią patikimumo ataskaitą, kurioje visas dėmesys buvo skiriamas vidutinio dydžio šeimyniniams automobiliams. Būtent tokie automobiliai yra populiarūs ne tik Vokietijoje, bet ir Lietuvoje.
Kitaip negu daugelis patikimumo atsakaitų, kurios vadovaujasi techninių apžiūrių ir atstovybių duomenimis, Auto Bild žurnalistai automobilius vertina pagal tai kaip jie pasirodė žurnalo ilgalaikiuose bandymuose. Kiekvienas automobilis patekęs į ataskaitą buvo naudojamas kaip kasdieninė transporto priemonė ir per pakankamai trumpą laiką nuvažiuodavo 100.000 kilometrų.
Visos bėdos, neatitikimai ir kiti nesklandumai buvo fiksuojami, pasibaigus 100.000 kilometrų testui, automobiliai buvo išrenkami iki menkiausios detalės. Viskas buvo daroma dėl skaidrumo ir efektyvių rezultatų, kuriais vėliau galės pasinaudoti būsimi automobilių pirkėjai. Galutiniai rezultatai jus tikrai nustebins.
Paskutinėje ataskaitos vietoje surasite siurprizą - Volkswagen Passat B6. Daugelio mėgstamas ir dievinamas automobilis yra tikras galvos skausmas, bent jau taip teigia Auto Bild ekspertai. Daugiausiai bėdų kelia 2 litrų TDI dyzelinis motoras, prasti davikliai, nuolatinės bėdos su DSG pavarų dėžės programine įranga ir rūdys!
Priešpaskutinėje vietoje atsidūrė Renault Laguna. Nežinome kodėl, bet teste dalyvavęs automobilis buvo pagamintas 2002 metais. Tai yra žymiai senesnis modelis negu paskutinę vietą užėmęs Passat. Vis dėlto, automobiliui pravažiavus 33.000 kilometrų, teko pakeisti starterį. Pravažiavus 60.000 kilometrų ribą, teko keisti turbiną.
Dar vienas siurprizas - pirmos kartos Škoda Octavia. Pats populiariausias Škoda markės modelis taip pat atsidūrė dugne. Auto Bild žurnalistų bandytas modelis turėjo problemų su įvairiausiais davikliais, imobilaizeriu, valytuvų motoriuku, nesandaria aušinimo sistema, ne visada veikiančia automatine greičio palaikymo sistema.
Patikimiausių automobilių trejetuke - du japoniški automobiliai. Geriausiai ilgalaikį testą išlaikė Mazda 6, pirmos kartos modelis. Antroje vietoje liko 3 serijos universalas (E91), o trečioje - Honda Accord. Pavyzdžiui, trečią vietą užėmęs Honda markės automobilis turėjo tik dvi „bėdas“. Pravažiavus 62.000 kilometrų ribą, teko pakeisti stabdžių trinkeles ir aušinimo skystį. Pravažiavus 78.000 kilometrus, teko pasikeisti priekinių žibintų lemputę. Viskas.
Tuo tarpu pirmąją vietą užėmusi Mazda 6 buvo kritikuojama tik dėl vieno dalyko - korozijos.
Auto Bild patikimumo ataskaita | ||||
Vieta | Modelis | Pagaminimo metai | Bėdų/Gėdimų skaičius | Balas |
1 | Mk1 Mazda 6 1.8 MZR | 2002 | 0 | 1 + |
2 | BMW 320i Touring E91 | 2006 | 3 | 1 |
3 | Honda Accord Tourer 2.2i 8G D-TEC | 2009 | 2 | 1 - |
4 | Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI | 2005 | 3 | 1 - |
5 | Ford Mondeo 1.8 Turnier Mk3 | 2004 | 3 | 2 |
6 | Opel Vectra C 2.2 16V | 2003 | 3 | 2 |
7 | Mercedes-Benz C 180 K W204 | 2007 | 11 | 2 |
8 | Renault Laguna III 2.0 dCi Grandtour | 2008 | 5 | 2 - |
9 | Audi A4 Avant 2.0 TDI B8 | 2009 | 3 | 2 - |
10 | BMW 318i E46 | 1999 | 4 | 2 - |
11 | Citroën C5 Tourer HDi 140 II | 2009 | 6 | 2 - |
12 | Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI | 2010 | 6 | 2 - |
13 | Toyota Avensis II 2.0 D-Cat | 2004 | 5 | 2 - |
14 | Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier Mk4 | 2007 | 7 | 3 - |
15 | Mercedes-Benz C 220 T CDI W203 | 2002 | 10 | 3 - |
16 | VW Passat B5 Variant VR5 | 1998 | 6 | 4 + |
17 | Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDM 20V | 2007 | 7 | 4 + |
18 | Audi A4 Avant 1.9 TDI B6 | 2002 | 10 | 4 |
19 | Škoda Octavia I Combi 1.9 TDI | 1999 | 11 | 4 |
20 | Renault Laguna II 1.9 dCi | 2002 | 12 | 4 - |
21 | VW Passat Variant 2.0 TDI B6 | 2006 | 12 | 5 |