• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujos kartos „Hyundai i30“ - modelis, turintis bendrovės „Hyundai Motor“ automobilių DNR, atskleidžiantis „Hyundai“ prekių ženklo Europoje esmę. „Hyundai Motor“ žengia dar vieną svarbų žingsnį ir keičia vartotojų suvokimą apie „Hyundai“ prekių ženklą, kuris giliai širdyje yra europietiškas. Naujos kartos „Hyundai i30“ pasirodys 2017 m. pradžioje. Tai „Hyundai Motor“ atsakymas į besikeičiančias vertybes ir vartotojų požiūrį į technologijomis grįstus sprendimus, stiliaus individualumą ir lankstumą.

Naujos kartos „Hyundai i30“ - modelis, turintis bendrovės „Hyundai Motor“ automobilių DNR, atskleidžiantis „Hyundai“ prekių ženklo Europoje esmę. „Hyundai Motor“ žengia dar vieną svarbų žingsnį ir keičia vartotojų suvokimą apie „Hyundai“ prekių ženklą, kuris giliai širdyje yra europietiškas. Naujos kartos „Hyundai i30“ pasirodys 2017 m. pradžioje. Tai „Hyundai Motor“ atsakymas į besikeičiančias vertybes ir vartotojų požiūrį į technologijomis grįstus sprendimus, stiliaus individualumą ir lankstumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Atidžiai išanalizavę vartotojų poreikius, apmastę savo pasiūlą, sukūrėme automobilį kiekvienam. Tai naujas žmonių automobilis: prieinamas, patrauklus ir smagus vairuoti“, sako Jochenas Sengpiehlis, „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas rinkodarai. „Su moderniomis informacijos, pramogų ir ryšio funkcijomis mes siūlome visa tai, ko tiksi šiandieninė skaitmenizuota karta ir nūdienos vartotojai.“

REKLAMA

Naujos kartos „Hyundai i30“ yra automobilis kiekvienam – jis teikia didžiausią vertę viengungiams, šeimoms, jaunam ir senam. Tai protingas ir naudingas pasirinkimas tiems, kas ieško patrauklaus dizaino, aukštos surinkimo kokybės, efektyvaus ir dinamiško važiavimo ir modernaus saugos paketo. Naujasis „i30“ turi daugiau aktyviosios saugos funkcijų nei bet kuris kitas „Hyundai” automobilis, o jo patikimumą garantuoja penkerių metų neribotos ridos garantija - unikali ir viena geriausių tarp automobilių gamintojų.

REKLAMA
REKLAMA

„Kurdami automobilį kiekvienam mes galvojome apie daugybę skirtingų žmonių“, aiškina Peteris Schreyeris, „Hyundai Motor Group“ prezidentas ir vyriausias konstruktorius. Taigi, “Hyundai Motor” dizaino evoliucija su subtiliais paviršiais ir kėbulo formomis suteikia jam klasikinę išvaizdą.”


Su dideliu efektyvių ir dinamiškų galios prietaisų pasirinkimu, naujos kartos „Hyundai i30“ galima patogiai ir dinamiškai vairuoti, jis judrus ir puikiai reaguoja į vairuotojo veiksmus. Tai pirmasis „Hyundai“ automobilis, turintis naują 140 AG išvystantį 1.4 T-GDI benzininį variklį su turbokompresoriumi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

hyundai_i30_26_1


Automobilių šeima


Naujos kartos „Hyundai i30“ – tai daugiau nei vienas modelis. Į vieną šeimą jis sujungs unikalius produktus, kuriuos vienija kiekvieno tipo kėbului darniai pritaikytas klasikinis dizainas ir subalansuota konstrukcija, kur nei vienas šeimos narys neliks nuskriaustas.  Šeima kiekvienam gali pasiūlyti tinkamą automobilį. 2017 metais naujos kartos „Hyundai i30“ šeimoje pasirodys pirmasis itin efektyvus modelis su „Hyundai Motor“ prekių ženklu „N“.

REKLAMA

Europietiška sėkmės istorija: automobilis Europai, turintis „Hyundai Motor“ DNR.


„Hyundai Motor“ vis dar yra naujas prekių ženklas Europoje. Į šią rinką Bendrovė atėjo prieš 25 metus - 1990 metais, su nebrangiais ir praktiškais automobiliais, kuriuos vartotojai pirko dėl jų prieinamos kainos. Tie laikai jau praeityje. Greitai prisitaikiusi prie vartotojų poreikių ir stipriai didindama pardavimą, „Hyundai Motor“ dabar siekia tapti geriausiu azijietišku prekių ženklu Europoje.

REKLAMA

Ši strategija pradėta įgyvendinti, prasidėjus „Hyundai Motor“ veiklai Europoje. Kad pritaikytų savo verslą prie Europos rinkos, 1997 m. atidarė gamyklą Turkijoje, 2008 m. -  Čekijos Respublikoje.  Vien šie du fabrikai per metus gali pagaminti virš 500 000 automobilių. Čia gaminami automobiliai atitinka aukščiausius kokybės standartus ir Europos vartotojų lūkesčius, todėl „Hyundai Motor“ gali pateikti vieną geriausių pasiūlymų ramybei užtikrinti – 5 metų garantiją be ridos apribojimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kitas „Hyundai Motor“ įsipareigojimo Europos rinkai ir bendrovės dėmesio vartotojams dėl stiliaus, technologijų ir važiavimo charakteristikų įrodymas – tyrimų ir plėtros bei konstravimo centro įsteigimas Europoje. Jis pradėjo veikti 1995 metais su dviem darbuotojais, kurie užsiėmė automobilių pertvarkymu ir grįžtamosios informacijos apie europiečių pageidavimus teikimu Korėjoje esančiam bendrovės centriniam biurui.  2003 metais Rüsselsheime buvo atidarytas naujas techninis konstravimo centras, kuris sustiprino bendrovės veiklą. Dabar čia dirba 300 žmonių.

REKLAMA

Kad galėtų įvertinti „Hyundai“ automobilių kokybę, patvarumą ir technines charakteristikas,  2013 m. „Hyundai Motor“ žengė kitą žingsnį ir atidarė didžiausią bandymų poligoną Nürburgringo trasoje. Pagreitintas išskirtinis modelio su 1,4 l T-GDI varikliu bandymas važiuojant 10 000 km 95 proc. automobilio galimybių ribose Nürburgringo lenktynių trasoje, kas atitinka 150 000 km normalaus važiavimo įprastiniais keliais, įrodė šio modelio ilgaamžiškumą. Nuo bandymų poligono atidarymo „Hyundai Motor“ lenktynių trasos Nordschleife žiede išbandė 40 automobilių, kurie nuvažiavo 20 000 ratų, t.y. 416 000 km. Tai prilygsta 6,25 mln. km, kuriuos nuvažiuoja paprasti vairuotojai.

REKLAMA

Didesnis dėmesys europiečių pageidavimams pasiteisino. Dizainas yra svarbiausia priežastis, nulemianti apsisprendimą pirkti antros kartos „i30“ (iki dabar Europoje parduota apie 400 000 automobilių) ir dažniausiai pagrindinė priežastis, dėl ko Europos vartotojai renkasi „Hyundai“.
Šiandien „Hyundai Motor“ prekiauja savo automobiliais 2 500 salonuose 31 Europos valstybėje. 90 proc. Europoje parduodamų „Hyundai Motor“ automobilių yra sukurti, sukonstruoti, išbandyti ir pagaminti Europoje pagal Europos vartotojų poreikius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


hyundai_i30_27_1


Išorės dizainas


Naujos kartos „i30“ priekis yra tvirtas ir išraiškingas, todėl jis aiškiai atpažįstamas kelyje. Naujos kaskadinės priekinės grotelės turi galingą žemyn smailėjančią formą, primenančią pilamą išlydytą plieną. Chromuoti taškai suteikia grotelių išvaizdai tobulumo ir pagyvina matinio chromo apvadą standartiniame variante.  Su trijų lęšių šviesos diodų (tolimųjų ir artimųjų šviesų) žibintais ir šviesos diodų dienos šviesomis su posūkių signalo funkcija, naujos kartos „i30“ palieka stiprų vaizdinį įspūdį. Oro įtraukimo angose sumontuoti rūko žibintai dar labiau sustiprina projekcinį automobilio priekį.

REKLAMA

Dinamiško ir kompaktiško automobilio vaizdą ant kelio sukuria harmoningos proporcijos, trumpos iškyšos priekyje ir gale, ilgas variklio gaubtas ir atgal pastumtas A statramstis. Naujos kartos „i30“ pasižymi rafinuota elegantiška kėbulo kloste, natūraliai einančia nuo priekinio žibinto išilgai horizontalios langų linijos iki galinių žibintų su LED ir apjuosia automobilio galą, sukurdama klasikinę ir dinamišką išvaizdą. Nuožulni stogo linija ir juodas galinis aptakas daro naujos kartos „i30“ dar dinamiškesnį ir kompaktiškesnį. Elegantiškas dizainas atsispindi ir naujos kartos „i30“ aerodinamikoje: jo oro pasipriešinimo koeficientas tik 0,30. Aerodinamika pagerinta keliomis priemonėmis, įskaitant aktyvius oro padavimą valdančius skydelius priekyje, kurie optimizuoja aušinimą.

REKLAMA

Skulptūriškos trimatės išvaizdos išraiškingo dizaino galas su iš karto atpažįstama žibintų grafika, inkorporuojančia aukštai sumontuotus atšvaitus ir rūko žibintus, išskiria šį automobilį iš kitų. Naujos kartos „i30“ gali būti su 17 colių dviejų atspalvių lengvo lydinio ratlankiais su 10 stipinų, 16 colių dviejų atspalvių lengvo lydinio ratlankiais su 10 stipinų arba 15 colių plieniniais ir lengvo lydinio ratlankiais.

REKLAMA
REKLAMA

Kiekvienas vartotojas išsirinks sau patinkančią spalvą iš 12 kėbulo spalvų, tarp kurių yra 3 perlamutrinės: „Stargazing Blue“, „Micron Gray“, „Phantom Black“ ir 7 metalizuotos: „Demitasse Brown“, „Intense Copper“, „Moon Rock“, „Fiery Red“, „Platinum Sliver“, „Ara Blue“ ir „White Sandplus“, bei dvi grynos spalvos: „Engine Red“ ir „Polar White“.



hyundai_i30_28


Salono dizainas


Naujos kartos „i30“ salono interjeras dailus ir intuityvus, jo horizontalus išplanavimas kuria elegantiškumo įspūdį ir suteikia erdvumo jausmą. Prietaisų skydelyje pasirenkamame 8 colių navigacijos sistemos paslankiajame ekrane integruotos visos navigacijos, medijos ir ryšio funkcijos. Jo ergonomiškos padėties dėka vairuotojui nereikia atitraukti akių nuo kelio. Naujas daugiafunkcinis trijų stipinų vairas leidžia intuityviai valdyti visas funkcijas ergonomiškai išdėstytais valdymo mygtukais. Vairas yra šildomas ir tai suteikia dar daugiau komforto. Klimato ir temperatūros valdymo įtaisai patogiai išdėstyti centrinėje konsolėje, kad juos būtų galima patogiai reguliuoti, neatitraukiant vairuotojo dėmesio.


Naujos kartos „i30“ automobilyje yra daug vietos keleiviams ir bagažui. Sportiškas automobilio kėbulo dizainas nei kiek nesumažina salono erdvumo. „i30“ salone patogu sėdėti visiems keleiviams, nes erdvus salonas yra vienas didžiausių tarp šio segmento automobilių. Erdvumo jausmą sustiprina pasirenkamas panoraminis stoglangis, kurį galima atidaryti pakeliant arba pastumiant. Važiuojant, atramą rankai galima pastumti pirmyn į pačią patogiausią padėtį, taip pat atidaryti, jei reikia pasiimti ar padėti daiktus į po ja esančią dėtuvę. Keleiviai gali vežtis viską, ko jiems reikia, nes naujos kartos „i30“ automobilyje yra didelė iki 395 litrų tūrio bagažinė (VDA 211) su praktišku dviejų padėčių dugnu ir anga slidėms galinės sėdynės viduryje.

REKLAMA

Pirkėjai gali rinktis iš trijų salono spalvų: „Oceanids black“ su dviem skirtingos tekstilės sėdynių apmušalų variantais arba juodos odos sėdynėmis, dviejų atspalvių – „Slate Grey“ ir „Oceanids black“ su tekstiliniais arba odiniais sėdynių apmušalais su rombų raštu, arba dviejų atspalvių elegantiško „Indigo Blue“ ir „Oceanids Black“ su odinėmis sėdynėmis.


Vairuotojo sėdynė turi atminties funkciją su dviem programuojamomis padėtimis.



hyundai_i30_29


Naujos kartos „i30“ varomas mažo darbinio tūrio benzininiais arba dyzeliniu varikliu su turbokompresoriumi, kurie užtikrina dinamišką ir efektyvų važiavimą.  Galima rinktis iš trijų benzininių ir vieno dyzelinio variklio. Pirkėjai gali rinktis iš 1.4 T-GDI keturių cilindrų variklio su turbokompresoriumi – pirmojo „Hyundai“ variklio išvystančio 140 AG, 1.0 T-GDI trijų cilindrų 120 AG variklio su turbokompresoriumi, 1.4 MPI keturių cilindrų 100 AG variklio su turbokompresoriumi ir vieno 1,6 l keturių cilindrų dyzelinio variklio su turbokompresoriumi, kurio galingumas gali būti  95, 110 ir 133 AG. Mažiausias išmetamųjų CO2 dujų kiekis yra tik 89g CO2/km (siektina vertė). Varikliai montuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (6MT) arba efektyviai ir greitai reaguojančia 7 laipsnių automatine pavarų dėže su dviguba sankaba (7DCT).

REKLAMA

1,353 cm3 4 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi daug lengvesnis už savo pirmtaką – Gamma 1,4 l variklį. Variklio bazinis svoris sumažintas 14 kg, jis yra efektyvesnis ir galingesnis – išvysto 140 AG ir sukuria 242 Nm sukimo momentą.


Naujajame variklyje yra didelio slėgio vienos pakopos turbokompresorius integruotas į išmetamųjų dujų kolektorių, tai pagerina jo darbo efektyvumą. Perdarytas ir kitoje vietoje sumontuotas turbokompresorius suteikia geresnę droselinės sklendės reakciją ir didesnį sukimo momentą prie žemų sūkių. Naujos konstrukcijos variklyje degalai tiesiogiai įpurškiami į cilindrą, tai padidina degimo intensyvumą, duoda didesnę galią ir mažina degalų sąnaudas.


Naujasis 1,4 l T-GDI benzininis variklis su turbokompresoriumi montuojamas su 6MT arba 7DCT pavarų dėže, taigi galima rinktis visiškai automatinį arba rankinį pavarų perjungimą.


Bendradarbiaujant su Vokietijos techniniu centru, Namyango techniniame centre Korėjoje sukurtas 1.0 T-GDI variklis su 120 AG ir 170 Nm yra puikus dinamikos ir efektyvumo derinys.


Turbokompresorius su elektronikos valdoma išmetamųjų dujų sklendės pavara mažina degalų sunaudojimą dėl mažesnių siurbimo nuostolių, geresnės droselinės sklendės reakcijos ir didesnio sukimo momento prie žemų sūkių. Jame yra 6 skylių GDI injektorius, kuriame sukuriamas didesnis už vidutinį 200 barų slėgis, kas užtikrina švarų degimą, ekonomiškesnį degalų naudojimą ir mažesnę taršą.

REKLAMA

Siekiant kuo labiau sumažinti variklį, išmetamųjų dujų kolektorius integruotas cilindro galvutėje, kur jis efektyviau aušinamas, naudojant cilindro galvutės aušinamąją vandens sistemą. Tai pagreitina katalizatoriaus sušildymą ir pagerina faktines degalų sąnaudas bei sumažina išmetamų dujų kiekį.



hyundai_i30_30


1,6 l dyzelinis variklis su turbokompresoriumi: vienas variklis, trejopas galingumas


Dyzelinius variklius vertinantys vairuotojai galės įsigyti naujos kartos „i30“ su trijų skirtingų galių 1,6 l 4 cilindrų dyzeliniu varikliu su turbokompresoriumi: standartinio galingumo 95 AG, vidutinio galingumo 110 AG ir galingą 133 AG variantą, sukuriantį didžiausią 275 Nm sukimo momentą.  Vidutinio ir didelio galingumo varikliai montuojami su 6 MT arba 7DCT pavarų dėžėmis.


Pirmąją 7 laipsnių pavarų dėžę su dviguba sankaba „Hyundai Motor“ pradėjo naudoti 2015 m. Ji apjungia automatinės ir mechaninės pavarų dėžės privalumus. Lyginant su įprastine 6 laipsnių automatine pavarų dėže, 7DCT sumažina degalų sąnaudas ir CO2 ištakas 20 proc., o įsibėgėjimas padidėja iki 10 proc.


7DCT sudaryta iš dviejų sausųjų sankabų su atskiromis pavaromis. Variklio galia perduodama nepriklausomai į nelyginių ir lyginių pavarų sekcijas, kad kita pavara visuomet būtų paruošta perjungimui, nepertraukiant sukimo momento.  Reakcijos optimizavimui panaudota elektrinė pavara, o išoriniai slopintuvai sumažina kylantį triukšmą, vibraciją ir šaižumą važiuojant.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų